חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שחקני בית"ר מוכנים לליגה

בית"ר ירושלים מתכוננת לקראת החזרה לליגה. איתמר ניצן: "צריך לחיות באי נוחות לכמה חודשים ולבלוע את זה". קריאף: "אלפי משפחות מתקיימות מהכדורגל"


שחקני בית"ר ירושלים המשיכו היום באימונים לקראת פתיחת הליגה המחודשת, ב- 30.5. השחקנים קיבלו עדכון על המגבלות שיוטלו אליהם לקראת החזרה לליגה, כשאחת מהן היא בידוד מלא פרט ליציאה לאימונים ומשחקים,עד תום הליגה.

איתמר ניצן אמר היום: "אני מברך על ההחלטה לחזור, חיכינו הרבה זמן לחזור, להרגיש את הדשא ולהניע את הגלגל הזה מחדש. התנאים הם לא הכי אידיאליים, אבל צריך לדעת לכבד אותם. זה מה שמשרד הבריאות דורש ואם אנחנו רוצים להמשיך לשחק כדורגל, צריך להמשיך ולכבד את התנאים האלה. צריך לחיות באי נוחות כמה חודשים, אנחנו נצטרך לבלוע את זה".

"זה מאבק בראש ובראשונה שאנחנו השחקנים נתמוך כמה שאפשר, אנחנו המעגל הראשי שנהנים מזה. יש את גופי התקשורת, ספקים, עובדים, אלפי משפחות שמושפעות מהמקצוע הזה וכולם משוועים לחזור כבר".

מבחינה מקצועית, ניצן עדיין לא מוותר על הישגים משמעותיים בליגה: "המטרות שלנו לא השתנו. נשיג כמה שיותר נקודות בפלייאוף העליון. אנחנו חיים מיום ליום בעידן הקורונה, כל פעם תהיה לנו מטרה חדשה לקראת כל משחק".

דוברות בית"ר ירושלים
אופיר קריאף: "יש פה אלפי משפחות שניזנות מכדורגל"

 

אופיר, איך ההרגשה לאחר ההחלטה לחזור?
"ההרגשה מאוד טובה, הכדורגל היה חסר לנו מאוד מאוד בתקופה האחרונה, בטוח שלעוד הרבה אנשים. אנחנו שמחים על ההחלטה, זה הולך להיות קצת מוזר לשחק בלי קהל, בייחוד לקבוצה כמו בית"ר ירושלים, שנהנית מדחיפה אדירה ביציעים. נתמודד עם הסיטואציה המוזרה".

המאבק עדיין לא הסתיים. 

"זה מוקדם לדבר על העונה הבאה, אנחנו צריכים לראות אם נצליח לסיים את הליגה, אני מקווה שזה מה שיקרה. מבחינה כספית אני מקווה שיבואו לקראתנו, כי זה לא רק השחקנים, יש פה אלפי משפחות שניזנות מהכדורגל, אני מקווה שיבואו לקראת המועדונים כמה שיותר".

דוברות בית"ר ירושלים

 

סוף סוף אפשר לדבר גם מקצועית.

"נכון, אנחנו מקום שלישי, משחק מאוד חשוב, מקווים שנעשה ניצחון ושנבסס את עצמנו. אנחנו מחכים ל-30.5".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן