חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרסום ראשון: חיזוק לשוק מחנה יהודה

עיריית ירושלים ויו"ר סוחרי השוק טלי פרידמן שוקדים על תוכנית שתחזק את העסקים בשוק ותאיץ את התיירות. כל הפרטים


בימים אלו נרקמת תכנית רחבה ומשמעותית לחיזוק העסקים הפועלים בשוק מחנה יהודה ובמסגרתה, ברגע בו יוחלט על הסרת המגבלות על ידי משרד הבריאות, ייצא לפועל פרויקט שתכליתו אחת-חיזוק כלכלת בעלי העסקים.

התכנית טרם פורסמה רישמית, אך ל״ירושלמים״ נודע כי עד לראשית חודש אוגוסט, ייסגרו בשעות הערב המאוחרות ועד חצות, רחובות צדדיים דוגמת בית יעקב, השקמה והערמונים ותתאפשר הוצאת שולחנות וכסאות באופן חופשי מצד בעלי העסקים וזאת בערבי רביעי וחמישי, כאשר בימי שישי, אותה תכנית תיושם החל מהשעה 11:30 ועד 15:00 וזאת כדי שלא לפגוע בסוחרי השוק לקבל ולפרוק סחורה ברחוב.

הציר המרכזי ברחוב אגריפס יישאר פתוח כדי לאפשר לתחבורה הציבורית לעבור ולתחנות האוטובוס לפעול.

שוק מחנה יהודה. יח"צ

בשיחה שערכנו עם מספר סוחרים, הובהר כי במידה והסוחרים לא יחפצו בתכנית שעתידה לחזק אותם כלכלית, היא תרד מסדר היום לאלתר, אך התכנית יצרה התלהבות רבה בקרב הסוחרים שממתינים בכליון עיניים להתחלתה וזאת לאור המשבר הארוך שפוקד אותם בשל נגיף הקורונה.

אחד הסוחרים אמר הערב לירושלמים:״אין ספק שהתכנית שלהבנתנו תשלב בתוכה קמפיין גדול כדי להביא לירושלים את תיירות הפנים, תצליח בע״ה. הבנו שהתכנית תביא הרבה אנשים גם לשוק וגם למסעדות. מברכים על כך״.

סוחר נוסף מוסיף:״מודים ליושבת ראש ועד הסוחרים טלי פרידמן ולראש העיר ליאון, שממשיכים לעזור לנו ומבינים את המצב הכלכלי הקשה אליו נקלענו שלא באשמתנו, הבנו מטלי שהשוק האותנטי ימשיך לפעול כרגיל וללא שום הפרעה, ואנחנו מקווים שהממשלה תאפשר לכולנו לחזור כבר למסלול, מתגעגעים לימים של השוק בזמנים שלפני הקורונה״.

טלי פרידמן. צילום: אנטולי מיכאלו

 

בשיחה עם ירושלמים, יו"ר סוחרי השוק, טלי פרידמן, ביקשה שנמתין בסבלנות עם חשיפת הפרטים המלאים, ורק ביקשה לומר:״זוכה לאמון מלא מצד הסוחרים על אף שיש מי שמנסה להרוס תכנית שתחזק את כלכלתם, זה לא יצליח לו. רחוב אגריפס יישאר בוודאות פתוח, סגירת הרחובות תתבצע בשעות שלא יפגעו בפעילות השוק המסורתי.

תכנית זו, תסייע לכל בעלי העסקים ותפריח את השוק, מודה שוב לראש העיר משה ליאון על התגייסותו המלאה למען השוק שלנו, ואני יכולה לומר כאן בפה מלא, כי התקופות היפות של שוק מחנה יהודה ישובו בקרוב. נעשה כל שביכולתנו כדי לשחזר את העבר. לשמחתי יש לנו פרטנר שזמין בכל עת עבורנו, תומך בנו ומתגייס עם כל אנשיו למען הצלחת אחד מסמליה הגדולים של ירושלים, שוק מחנה יהודה״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן