חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלוחה חדשה לבית"ר

בית"ר ירושלים מתרחבת:  הקבוצה הודיעה על שלוחה חדשה בגדרה


בית"ר "מילניום" ירושלים מודיעה היום על פתיחתה של שלוחה חדשה בעיר גדרה, שמצטרפת לפרישה של השלוחות ברחבי הארץ.

בית הספר לכדורגל בית"ר של בית"ר גדרה, המנוהל על ידי אלעזר צוקרן, גיל ידעי וצחי אביב, נחשב למוקד מעניין עבור בית"ר כיוון שגדרה נחשבת לאחת הערים המתפתחות בישראל, כוללת בתוכה אוכלוסיה צעירה, אשר תוכל לתת לילדיה הכוונה מקצועית בתחום הכדורגל.

לטענת אנשי בית"ר,בית ספר לכדורגל בעיר טומן פוטנציאל ענק לכישרונות מהאזור ולכן הוחלט על שיתוף הפעולה, כאשר בית"ר ירושלים תחזיק בזכות ראשונים בכל הקשור לשחקנים, כשהמצטיינים יוכלו להגיע עד לאקדמיה שלנו ולהיות חלק ממחלקת הנוער.

דוברות בית"ר ירושלים

 

מנהל מחלקת הנוער, תומר כרמל, אמר לאחר החתימה: "אחרי דימונה, נהריה, עוטף עזה ולכיש, הגיע התור של גדרה. הקמת השלוחות ברחבי הארץ היא נדבך חשוב מאד באסטרטגית הבניה והחיזוק של מחלקת הנוער -בעזרת השלוחות יש לנו גישה ישירה לכשרונות צעירים בכל רחבי הארץ. בימים אלו אנחנו נמצאים במו״מ מתקדם לפתיחת שלוחות נוספות".

צחי אביב, ממנהלי בתי הספר, אמר: "אנחנו שמחים מאוד משיתוף הפעולה החדש ובטוחים כי נצליח להצמיח כאן כשרונות שיתאימו למחלקת הנוער של מועדון כה גדול כמו בית"ר ירושלים. אנו גאים להיות חלק ממועדון שכזה וקוראים לילדי האזור להגיע ולהגשים את החלום שלהם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן