חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוסר ודאות בבית"ר

הקבוצה נמצאת בתקופה בה לא ברור לאן הולך המועדון מבחינה כלכלית. כל הזרים למכירה, מיכאל אוחנה לא ישוב העונה וטל בן חיים בחוץ. בית"ר החלה במכירת מנויים לעונה הבאה


בבית"ר ירושלים עסוקים מסביב לשעון בניסיון לשרוד את שארית העונה כלכלית ולהיערך לעונה הבאה. העובדה כי משחקי הפלייאוף יתקיימו ללא קהל מהווה מכה כלכלית קשה למועדון של משה חוגג.

הקבוצה החליטה למכור את הזרים שלה לאור עלותם הגבוהה ולצד חוסר שביעות רצון מכמה מהם העונה. החוזה המנופח של הזרים לא מצדיק לטענת גורמים בקבוצה את המשך העסקתם במועדון והם ישוחררו ככל הנראה.

טל בן חיים לא ימשיך בעונה הבאה ולעומתו, השחקנים שיוחלט להשאיר במועדון יצטרכו לחתום על חוזים חדשים ומופחתים. גם עובדי המועדון נמצאים בסימן שאלה ונראה שלא יהיה מנוס מקיצוצים גם בצוות העובדים.

בעניין אחר, הקשר פרדי פלומן נזרק היום מאימון כקבוצה בעקבות הגישה שלו לדברי המועדון. פלומן לא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה.

צילום באדיבות דוברות בית"ר

 

בית"ר "מילניום" ירושלים יוצאת במבצע הרשמה למנויים לקראת העונה הבאה, לאור חוסר הוודאות הגדול לקראת העונה הבאה בעקבות הנחיות משרד הבריאות, ולקראת האפשרות כי מספר המקומות ביציעי הקבוצה יוגבל.

תחת הסיסמה "תפוס את המקום שלך בטדי", יוכלו אוהדי הקבוצה להירשם ולהיות חלק מהמנויים בעונה הבאה. ההרשמה תיפתח בשעה 16:00, כשהעדיפות ב-48 השעות הראשונות תהיה למנויי העונה הנוכחית ובית"ריסטים. כל שעל האוהדים לעשות הוא להיכנס לאתר, למלא את טופס ההרשמה ולהיכנס לרשימת ההמתנה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן