חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוזר לבית"ר: יוסי מזרחי יאמן את הנוער

מזרחי יאמן את קבוצת הנוער ויהיה אחראי על איתור והשבחת כישרונות צעירים


רה ארגון במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים לקראת העונה הבאה: יוסי מזרחי, מי שנחשב לאגדה בית"רית,  חוזר אל בית וגן.

מזרחי חתם היום בתור מאמן קבוצת הנוער של המועדון ובנוסף יהיה אחראי על איתור והשבחת כישרונות צעירים וזאת כחלק מהמדיניות לבנות ולקדם את דור העתיד של המועדון ולגדל שחקני בית איכותיים לקבוצה הבוגרת.

מזרחי שיחק בבית"ר 14 שנים (371 הופעות), ממנה אף הגיע לנבחרת ישראל. הוא זכה עם בית"ר באליפות אחת ו-4 גביעים, ובתור מאמן זכה באליפות עם בית"ר ב-2006/2007. קריירת האימון של יוסי כוללת בין השאר קבוצות בוגרים ונוער.

דוברות בית"ר ירושלים

 

בתוך כך, מנהל מחלקת הנוער, תומר כרמל, ממשיך בבניית פרויקט הדגל החדש של המחלקה, שצפוי לקבץ אליו את השחקנים הנבחרים ולהעשיר אותם. בנוסף תוקם ועדה מקצועית למחלקת הנוער אשר בה ייטלו חלק בין השאר יו"ר המועדון, אלי אוחנה, המנהל המקצועי של קבוצת הבוגרים, יוסי בניון ותומר כרמל מנהל המחלקה. הוועדה תתווה את האסטרטגיה המקצועית של המחלקה, תבחן את הישגי המחלקה ותעקוב מקרוב אחריי שחקני דור העתיד.

בנוסף להקמת הועדה המקצועית יושם דגש באופן בולט על חיזוק הקשר בין הקבוצה הבוגרת למחלקת הנוער. מאמן השוערים של הנוער, משה בן דוד, מאמן הכושר של קבוצת הבוגרים, טלמו דה אנדרס, חלק משחקני הקבוצה הבוגרת יעבדו במהלך העונה עם שחקני מחלקת הנוער על מנת להמשיך ולשפר אותם.

דוברות בית"ר ירושליםמנכ"ל המועדון, מוני ברוש, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים להחזיר את יוסי מזרחי הביתה ובטוחים שתהיה לו תרומה משמעותית באימון קבוצת הנוער ובגידול והשבחת הדור הצעיר אין לי ספק שהמינוי של מזרחי בשילוב השינויים הנוספים שאנחנו מתכננים לקראת העונה הבאה יבססו את מעמדה של המחלקה ויובילו אותה לימים יפים".

יוסי מזרחי הוסיף: "אני מודה לבעלים ולהנהלת הקבוצה על ההזדמנות להגשים שתי אהבות בחיים שלי. הראשונה היא לסגור מעגל, כי את קריירת האימון שלי התחלתי בקבוצת הנוער של בית"ר והיום אני חוזר למחלקה הזאת, והשנייה היא לעבוד עם צעירים ולנסות לעזור להם להגשים את החלום כמו שהיה ליוסי מזרחי, כשהיה בגיל 16-17.

"אני מאמין שאנחנו נצעיד את המחלקה הזאת קדימה ונעשה את כל המאמצים להחזיר את מחלקת הנוער למקום הראוי לה ולהקנות לשחקנים את מורשת בית"ר".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן