חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרויקט אדיר: רובע 1 נוסק

מכירות בסך של 11.65 מיליון ₪ בפרויקט "רובע 1" למרות נגיף הקורונה: עד כה נמכרו כ-70 דירות בפרויקט רובע 1  על שדרות הרצל, שני מגדלים בני 24 קומות עם 260 דירות מרווחות ויוקרתיות


פרויקט רובע 1 במתחם מדווח על מכירות של 4 דירות  בסך של 11.65 מיליון ₪ במהלך החודש וחצי האחרונים שהתאפיינו בעצירת המשק עקב נגיף הקורונה. 

למרות ואל אף ההשפעות הכלכליות על המשק הישראלי בתקופה מורכבת זאת , ממשיך פרויקט רובע 1 להוות פרוייקט מבוקש במיוחד ולהתעניינות רבה מצד משפחות מקומיות ואף מחוץ לירושלים וכן משפחות יהודיות ממדינות צפון אמריקה , אירופה ,  המזהים דווקא בעת הזאת את הצורך לרכוש דירה בפרויקט הדגל החדש של ירושלים, רובע 1, אשר נבנה בימים אלו על שדרות הרצל ויהווה מתחם המגורים החדש והיחיד  אשר ישתלב בתוכנית החדשה של רובע העסקים בכניסה הראשית של ירושלים.

 

רובע העסקים יכלול מגדלי משרדים, מלונאות, מסחר קניות פתוח ובעל נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד עם קרבה לרכבת הכבדה , הרכבת הקלה , לתחנה המרכזית כביש מספר 1, כביש בגין ובסמיכות למוסדות חינוך, תרבות , מרכזי קניות ומוסדות ציבור.

במסגרת פרויקט 'רובע 1' שעל תכנונו האדריכלי הופקד משרד ביטמן – בן צור אדריכלים, יבנו שני מגדלים בני 24 קומות כל אחד עם כ-  260 דירות מרווחות בנות 3,4,5,6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, המתאפיינים בתקני בנייה מתקדמים , מפרט עשיר ממבחר ספקים מובילים ועיצוב פנים מוקפד, חניון תת קרקעי , לובי גבוה ומעוצב , פיר אשפה , 4 מעליות מהירות  . 

בנייתו של המגדל הראשון במגדלי רובע 1 – רובע המגורים החדש של ירושלים החל לפני כ- 6 חודשים והבולטות נכרת כבר משלבי התחלתו , עם נוכחות מרשימה בכניסה לעיר, אשר משנה כבר כיום ובהמשך את פניה של שער הכניסה לירושלים  .

עד כה נמכרו בפרויקט כ-70  דירות לאוכלוסייה מגוונת של משפחות דתיות לאומיות , מסורתיות וחילוניות מירושלים בפרט ומקהילות יהודיות וישראליות מיתר ערי ישראל ומארצות שונות בכלל.  

מחירי הדירות בפרויקט רובע 1 מתחילים ב- 2.35 מיליון שקל , כולל חניה מקורה .צפי אכלוס המגדל הראשון הינו לקראת רבעון שלישי של 2022.

 

פארק ירוק ומרווח יבנה בכניסה למגדלים ויכלול מתקני הצללה , פינות ישיבה , שבילי הולכה מרוצפים וירוקים , גינות מעוצבות ומוריקות .

 

מפרויקט רובע 1 נמסר : " רובע 1 – רובע המגורים החדש של ירושלים , הוכיח שוב דווקא בתקופה לא פשוטה זאת שעברה ועוברת עלינו כעם וכמדינה כי הזיקה לירושלים בפרט ולמדינת ישראל בכלל רק מתעצמת והמושג "בשנה הבאה בירושלים הבנויה" … מקבל ומוביל להחלטות של ביצוע . המגדל הראשון ברובע 1 – רובע המגורים החדש של ירושלים , מסמן ומסמל את הכניסה לעיר ובנייתו בימים אלו ביתר שאת מביאה פניות והתעניינות רבה בקרב כל אותם אלו שנכנסים ויוצאים מהעיר , אשר מזהים כבר עכשיו במיקום המיוחד והייחודי שלו את הקרבה והנגישות לצירי התנועה , מוסדות הקהילה , מרכזי התרבות והקניות ובתי הספר המבוקשים אשר באזור .

דווקא בתקופה זאת של החזרה לשגרה וכמענה לאלו שמתעניינים בפרויקט , פתחנו מספר אפשרויות רכישה ומימון ייחודים על מנת להקל לאותם אלו שטרם מכרו את דירתם ו/או בוחנים מסלולי רכישה נוחים". 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן