חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גאווה ירושלמית

מקום שלישי בתחרות חדשנות ויזמות לסטודנט מכללת אורט ירושלים

מכללת אורט ירושלים רושמת הישג מכובד כאשר סטודנט המכללה זכה ביום שלישי במקום השלישי בתחרות החדשנות והיזמות הארצית של רשת מכללות אורט ישראל. מדובר בתחרות בה הוצגו מעל 100 פרוייקטים שונים והפרס מצטרף להישגים של המכללה אשר זכתה בשנה שעברה במקומות הראשון והשני.

 

 

את המקום קטף שניר פרץ, סטודנט במכללה אשר הציג פתרון ייחודי וחדשני לאחסנת הנשק בבית, בעבודה ואף ברכב במטרה לתת מענה כנגד לקיחת הנשק ע״י מי שאינו מורשה ומנגד אפשרות לניתוק מהיר במצבי חירום תוך חיסכון בזמן שנדרש להוצאת הנשק מכספת ביתית.

מדובר בפיתוח ייחודי אשר לצד מניעת הגניבה יסייע במניעת לקיחתו ע״י ילדים ובכך ימנע אסונות.

המתקן עצמו מעוצב בצורה קומפקטית כאשר הוא עושה שימוש בנעילה ייחודית לצד נעילה ביומטרית, הנעילה הביומטרית- נועדה לתת מענה כנגד פתיחת הכספת על ידי מי שאנו בעל הנשק או על ידי שימוש במפתחות רזרביים או ידיעה /ניחוש מושכל של קוד הפתיחה.

עם זאת בזכות העיצוב החדשני של המתקן תצורתו שומרת גם על התחמושת בתוך הכלי לצד אפשרות של ניתוק מהיר במידה ונצרך באירוע חירום.

בסיום האירוע אמר פרץ : "הפתרונות המוצעים כיום אינם מספקים לדעתי את ההגנה הנדרשת מכיוון שהרבה מאד בעלי נשקים מוותרים לרוב על השימוש בהם ומעדיפים להסליק את הנשק במקומות שונים בבית מלבד הכספת. בעיקר, מכיוון שתהליך אחסנת הנשק בכספת "גוזל" זמן ומסורבל".

מנהלת מכללת אורט ירושלים הדס ישראלי אמרה: ״מכללת אורט ירושלים מוכיחה שוב כי היא מובילה במצויינות לא רק בירושלים אלא בכל הארץ. זאת השנה השניה בה אנו זוכים לעמוד על הפודיום ואני בטוחה זה ימשיך ויהפוך למסורת. אנו שומעים מדי פעם על אסונות בשל משחק בנשק ועל כן מדובר בפרוייקט חדשני שיגרום מהפכה בטיחותית בתחום. אני גאה בשניר על היוזמה והחשיבה פורצת הדרך ואנו נעשה כל שיידרש להמשיך ולסייע לו״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן