חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליאון נפגש עם מועצת התלמידים העירונית

ראש העיר הבטיח לתלמידים: נדאג לפצות אתכם על תקופת הקורונה


ראש העיר ירושלים, משה ליאון, נפגש אתמול עם נציגי מועצת התלמידים והנוער העירונית והבטיח להם שיעשה הכל כדי לקדם את תוכנית 'בירת הנוער', שאמורה לכלול מגוון מסיבות, הופעות והפעלות עבור בני נוער בעיר.

בתחילת הפגישה פרסו נציגי מועצת התלמידים את מגוון פעילויותיהם במהלך משבר הקורונה, שכללו בין היתר הפעלת מערך הרשתות החברתיות של המועצה, פעולות התנדבות בקהילה וציון אירועי יום השואה ויום ירושלים.

בהמשך העלו התלמידים מספר בקשות מראש העיר ובראשן סיוע בהוצאה לפועל של תוכנית 'בירת הנוער', שכוללת הקמת מתחם בילוי והופעות לבני נוער בעיר במהלך הקיץ. בנוסף ביקשו סיוע בהשקת כרטיס הטבות לנוער בעיר.

 

חברי מועצת התלמידים ייצגו את בית הספר מהם הגיעו ונבחרו למועצה העירונית בזכות יכולותיהם, מעורבות קהילתית מהותית, יכולות ארגון ומנהיגות. בין החברים היה לדוגמה גם דניאל לוי, מבית הספר 'קשת', אשר חבר בצוות הדוברות של המועצה העירונית. דניאל לומד בכיתה י', מצטיין בלימודיו, ולצד זה גם מתנדב במד"א, סטודנט בתוכנית היוקרתית של האוניברסיטה העברית למדעי החלל ומעורב חברתית בבית הספר ובעיר.

דניאל סיפר כי הוא גאה לייצג את בית הספר במועצה העירונית יחד עם עמיתיו משאר בתי הספר ומרגיש קשב מהותי ורציני של ראש העיר והעירייה לצורכי הנוער בעיר. דניאל מוסיף כי תקופת הקורונה היתה מאתגרת ורבת אתגרים לנוער, בעיקר בכל הקשור ללימוד מרחוק, מפגש עם החברים ופעילות ספורטיבית מחוץ לבית. למרות זאת, הטכנולוגיה והאפליקציות אפשרו לשמור על קשר בין החברים ולעבור את התקופה יחד ובהצלחה.

"חווינו שנה לא קלה", אמרה יו"ר מועצת התלמידים שיראל כהן והוסיפה: "רצינו גם להודות לך ראש העיר על כל מה שעשתה העירייה בתקופת הקורונה, על המשאיות של המוזיקה ועל השי למתנדבים".

ראש העיר ירושלים משה ליאון הבטיח לבחון בכובד ראש את בקשותיהם והוסיף: "אני גאה בכם על כל מה שעשיתם בתקופת הקורונה. אתם אולי צעירים, אבל הייתם הכי מבוגרים בהתנהגות שלכם, נתתם את כולכם תוך כדי שמירה על הנהלים. היה כיף לראות אתכם ואני מודה לכם.

"אני אעשה את כל המאמצים לסייע לכם בפרוייקט 'בירת הנוער' ובהטבות לנוער במסגרת כרטיס ירושלמי – ולו רק כדי לפצות אתכם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן