חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוכנית המדרחובים משתדרגת 📸

ראש העיר ירושלים משה ליאון החליט: רחובות שוק מחנה יהודה יישארו פתוחים בימי שישי, החניה לבאי השוק בחניון שערי צדק הישן בימים רביעי, חמישי ושישי תינתן בחינם למשך שעתיים ובתנאי שרכשו בסכום של 100 שקלים בחנויות השוק 📸 מילן מועלם


בשבוע שעבר החלו לפעול המדרחובים בעיר. במסגרת זו הוסבו רחובות בירושלים למדרחובים, בהם הופיעו אמני רחוב ירושלמים, כשכל העסקים פועלים בהתאם לתו הסגול והפעילות נעשות בהתאם לריחוק החברתי הנדרש.

בטרם יצאה התכנית לדרך הנחה ראש העיר את הדרג המקצועי של העירייה לבחון לעומק את שבוע הפעילות הראשון על מנת להפיק את המירב הלקחים ממנו.

היום קיים ראש העיר ישיבה עם סוחרי שוק מחנה יהודה והודיע להם כי החליט לבצע מספר שדרוגים בהתאם להמלצות הדרג המקצועי ויו״ר ועד סוחרי השוק, טלי פרידמן: להפסיק את פעילות המדרחוב בימי שישי ברחובות שוק מחנה יהודה, להפעיל שאטלים שיסיעו תושבים מקצה אחד של רחוב לקצהו האחר וכן לאפשר לבאי השוק להחנות את רכבם בחניון שערי צדק הישן בימי רביעי, חמישי ושישי בשעתיים הראשונות בחינם ובתנאי שיציגו קבלה שתוכיח כי רכשו בסכום של 100 שקלים בחנויות השוק.

דוברות עיריית ירושלים

 

חבר המועצה ומחזיק תיק קידום עסקים, יהודה בן יוסף: "בפרויקט זה הסוחרים שותפים מלאים והם חלק שווה בהליך קבלת ההחלטות. בנינו תוכנית דינמית וגמישה המתאימה עצמה לצרכים המשתנים בשטח, עם שדרוגים המותאמים לצרכי הציבור והסוחרים. האגף לקידום עסקים ימשיך לעשות ולסייע כל שניתן למען הצלחת העסקים, הם כח משמעותי במנוע הכלכלי של ירושלים״.

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן: ״אנו, ועד סוחרי השוק, ביקשנו מעיריית ירושלים וראש העיר משה ליאון להשאיר בימי שישי את רחובות השוק פתוחים וכן לאפשר חנייה חינם בשעתיים הראשונות בחניון שע"צ הישן לכל מי שקונה בשוק.

המהלך יגדיל את כמות הקונים בשוק ויחזק את הסוחרים ואת באי השוק. אנו סמוכים ובטוחים כי אירועי המדרחוב ימשיכו להגדיל את כמות המבלים והקונים בשוק מחנה יהודה. אני קוראת לכולכם להגיע וליהנות מאווירת חג ייחודית בשוק״.

עיר המדרחובים, צילום: רון ירקוני יחסי ציבור

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "לשמחתי, תכנית המדרחובים מניבה פירות כלכליים לבעלי העסקים ומאפשרת לרבים ליהנות מרחובות מלאים באווירה ומגוון רחב, כמו שרק ירושלים יודעת להציע. החלטתי לבצע שדרוגים נוספים על מנת להבטיח שהפעילות בכל הרחובות תהיה מאוזנת ותיטיב עם תושבי השכונה, בעלי העסקים והמבלים״.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן