חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תנועת חזון פנתה לבגצ אחרי שהתקבלה להסיר את השלטים שלה. ומה הוחלט בבגצ?

תנועת חזון, שפרסמה בשבוע האחרון שלטי חוצות ברחבי העיר פנתה אמש בבקשה בהולה לבג"צ שיורה לעיריית ירושלים להמנע מהסרת פרסומי התנועה ברחבי העיר.

בבג"צ נדחתה בקשתה של התנועה בטענה כי לא בתנועה לא מיצו הליכים מול עיריית ירושלים ובתגובה רשמית של התנועה להחלטה נמסר:

" במהלך הלילה הגישה תנועת חזון בג"צ דחוף כנגד החלטת עיריית ירושלים להסיר את קמפיין הפרסום בשלטי חוצות אותו מקדמת תנועת חזון.

 

לטענת העירייה השלטים מטעם תנועת חזון שעליהם הכיתוב "אבא ואמא=משפחה.האומץ להיות נורמלי." פוגעים בשלום הציבור.

 

השלטים נתלו רק אתמול (ג') בבוקר ברחבי העיר בשילוט מוסדר באמצעות חברת הפרסום "זוהר פרסום חוצות".

 

בעקבות התליה הנרחבת הוציאה הגברת הגר אחדות, הממונה על פרסום החוצות בעיריית ירושלים, דרישה בהולה מחברת הפרסום, בה דרשה להסיר את השלטים, כאמור, ללא שהות ובאופן מיידי, מכיוון שלטענתה הם פוגעים ברגשות הציבור.

 

גם בקשתה של חברת הפרסום להמתין עד הבוקר על מנת שהיא תוכל לגייס עובדים להסרת השלטים, נענתה בסירוב מוחלט. "יש להסיר את השלטים באופן מיידי" דרשה אחדות.

 

סמוך לשעת חצות הגישה תנועת חזון באמצעות עו"ד משה פולסקי, בקשה בהולה לצו מניעה מבית המשפט העליון. בעקבות הפנייה, נבלמה הסרת השלטים למספר שעות עד למתן התשובה מהיועצים המשפטיים של העיריה.

 

נציין כי בימים האחרונים סרבה העירייה להסיר מרחבי העיר את דגלי הלהט"ב ודחתה את בקשת רב העיר הרב שטרן אשר ביקש את ההסרה מטעמים של פגיעה בציבור ובתושבי העיר

 

מתנועת חזון נמסר "בעקבות הטרור הלהטבי הדרדרנו למציאות בלתי נתפסת, בה בבירת העם היהודי, אי אפשר לומר את האמת הפשוטה כי אבא ואמא זוהי משפחה נורמלית. זאת בשעה שהעיר כולה מוצפת בדגלי גאוה. אנו קוראים לראש העיר משה ליאון להתערב ולנהוג בשפיות."

קרדיט קריקטורה: אור רייכרט

מאייר: אור רייכרט

 

שלט של חזון, צילום: שלמה כהן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן