חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעצר בן ה 13 בקרית יובל – מה באמת היה שם היום?

המעצר שספג ביקורות רבות ברשתות החברתיות במהלך היום מזווית חדשה ששופכת אור על האירוע

לאחר שמשעות הצהריים מופץ ברשתות החברתיות מקטע וידאו בו נראים שוטרים מלווים לניידת משטרה נער בן 13 תוך שהם אוחזים בידיו, בשעה האחרונה שיחררה המשטרה מקטע וידאו אחר ממצלמות הגוף של השוטרים.

חברי משפחתו של הנער דאגו היום להפיץ מקטע וידאו בו נראים השוטרים מלווים את הילד תוך קריאות ברקע מסביב המעידות לטענתם על עוול שנעשה לילד ולמשפחתו.

המקטע שהופץ זעזע רבים ברחבי ירושלים ובשאר חלקי הארץ, בהם גם חבר מועצת העיר שמואל מרציאנו שהדבר נגע לליבו ומיהר לפעול לשחרור האב והבן מהמעצר על סמך הדברים שנראו לנגד עיניו.

מרציאנו סיפר: "אני בהלם מהתנהלות המשטרה, בסך הכל מדובר בילד קטן שבנה מחנה בחצר הבנין, אחד השכנים כעס ובמקום התפתח תגרה.

לא מבין למה המשטרה עצרה את הילד, הוא לא הרים ידיים.

הגיעו למקום חמישה ניידות כאילו מדובר בזירת רצח, עצרו את האבא והילד בלי לברר לעומק מה קרה. אני פועל עכשיו יחד עם חברי כנסת ורה"ע ליאון לשחרר את הילד והאבא, זה מעצר אלים ומיותר".

אכן, לא ברור מדוע הגיעו לזירה כל כך הרבה ניידות ובאיזה שלב הכוחות הגיעו לזירה, אך בשעה האחרונה המשטרה שחררה מקטע וידאו בו מוצאת מציאות אחרת לחלוטין מזו שפורסמה מוקדם יותר היום.

בהודעה שצורפה למקטע הוידאו נכתב:

" "בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה על סכסוך שכנים הכולל חשד לאיומים, השתוללות וגרימת נזק מצד אב ובנו, הוזעקו למקום שוטרים.

כפי שניתן לראות במצלמות הגוף של השוטרים, האב סרב להזדהות, ניסה להימלט בריצה וכשהשוטרים רדפו אחריו ועצרו אותו, אף התעמת איתם פיזית בניסיון למנוע את המעצר.

במהלך ניסיון ההשתלטות על העצור, בנו שהיה במקום בעט בשוטרת, הכה אותה עם ידיו וניסה לקחת את נשקה בניסיון למנוע ולשבש את המעצר.

במהלך הארוע השוטרת נפצעה ובסיומו השוטרים עצרו את האב ובהמשך עיכבו גם את בנו לחקירה, בסיומה שוחרר הקטין למעצר בית".

צפו במקטע הוידאו מצלמות הגוף של השוטרים:

 

אילוסטרציה, ניידת משטרה. צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן