חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המהפך של מסעדת צ׳לו 📸

חושבים בגדול: מסעדת צ'לו משנה קונספט ומתאימה עצמה לעידן החדש 📸


מסעדת צ'לו, היא מוסד ותיק ומוכר, הפועל מזה 29 שנים בירושלים.

משבר הקורונה, הוביל את השף-בעלים עדי כהן, להחליט על שינוי יצירתי ומשמעותי מאוד שיאפשר את פתיחתה החל מהראשון ביולי.

במסגרת השינוי, המסעדה תפתח את שעריה במתכונת של ארוחות נושא עם תפריט סגור אשר ישתנה בכל שבוע שלישי וברמת מחירים של 250- 270 ש"ח לסועד , כאשר מספר הסועדים שישהו במסעדה בו זמנית לא יעלה על עשרה, וזאת כדי להבטיח שמירה על ביטחונם הבריאותי והנחיות משרד הבריאות.

📸מסעדת צ'לו

 

הבעלים מדגיש כי המסעדה תיפתח ליומיים בכל שבוע בימים רביעי וחמישי ואך ורק במידה ויהיו הזמנות שיתקבלו מבעוד מועד, כך שלא ניתן יהיה להתיישב ולאכול בצ'לו מבלי להזמין מקום מראש.

התפריט שמציע השף-בעלים עדי כהן כולל:

פתיח: קרפצ'יו פילה בקר עם פטריות כמהין ושמפיניון-מוגש למרכז השולחן.

מנה ראשונה לבחירה אישית: 1.קנלוני גבינה 2.רביולי ממולא דגים ברוטב עגבניות שרי ושרימפס. 3.קוקי סן ז'ק ברוטב כרובית פיסטוק וכמהין לבן.

📸 שף עדי כהן

 

מנה עיקרית לבחירה אישית: 1.טורנדו ברוטב מרסלה וקוניאק. 2.צלע חלב עגל בשמן זית ויין לבן. 3.פילה בראמונדי בשמנת זעפרן ושרימפס. 4.לינגויני עם אספרגוס וכמהין.

מנות אחרונות: 1.טיראמיסו 2.מוס שוקולד
3.גלידת תאנים ברוטב יין אדום.

בעל מסעדת צ'לו, עדי כהן: "בשל הנסיבות ובהתחשב בגודל המקום וכמו כן בקהל הלקוחות הקבוע של צ'לו, החלטתי לאחר התחבטות ומחשבה ארוכה לפתוח את המסעדה עבור קהל מוזמנים מצומצם מאוד תוך הקפדה על מרחק גדול בין השולחנות ומספר קטן מאוד של סועדים שישהו במקום בו זמנית.

📸 מסעדת צ'לו

 

את המסעדה נפתח בכל שבוע בימים רביעי וחמישי בלבד החל מהשעה 19:00 לארוחות נושא ובמחיר קבוע עבור ארוחה מלאה, כאשר בכל שבוע שלישי, ישתנה התפריט בהתאם.

לאחר תקופה ארוכה מאוד של השבתה,בסשן הראשון, נגיש מבחר מנות אהובות וחגיגיות ביותר שהוגשו במסעדה לאורך השנים ובמחזור שאחריו נגיש ארוחה נפוליטנית" הסשן הראשון יהיה בראשית החודש הבא, בתאריכים 01/02.07.2020".

מסעדת צ'לו: כתובת: בן סירא 18 טלפון להזמנות: 02-6251132

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן