חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנטנה חדשה ברמות 📸

בתוך חודשיים אנטנה שניה הוצבה בשכונת רמות 📸


בעיות קליטה סלולריות שליוו את שכונת רמות במשך שנים הסתיימו היום בעקבות פעילותו של ראש העיר משה ליאון.

לפני מספר חודשים, פנו תושבי שכונת רמות בירושלים לראש העיר וסיפרו לו על בעיות קליטה שנמשכות שנים ארוכות.

לדבריהם, למרות הפניות החוזרות ונשנות למשרד התקשורת ולחברות הסלולר, ההליך של הצבת האנטנות בשכונה נסחב ונתקע בסבך הבירוקרטי מה שגורם לסבל רב לתושבים שלא יכלו להשתמש במכשירים הסלולריים מה שהוביל לעיתים למצבים של פיקוח נפש.

הבעיה החריפה בתקופת הקורונה בה תלמידים רבים ממוסדות הלימוד החרדיים למדו באמצעות הטלפון, פעילות שלא התאפשרה בשל בעיות הקליטה והיעדר האנטנות בכל האזור.

ראש העיר נכנס לעובי הקורה והוביל לפיתרון מיידי מול כל הגורמים כשהוא פותר באופן אישי את הבעיות הבירוקרטיות שהקשו על מציאת פתרון לבעיה.
לפני מספר שבועות הוצבה בשכונה אנטנה ראשונה של חברת פלאפון והיום הוצבה אנטנה נוספת של חברות פרטנר וסלקום שיפתרו את בעיות הקליטה בכל האזור ללקוחות כל החברות.

📸ליאון בשכונת רמות, דוברות עיריית ירושלים

 

במעמד הצבת האנטנה השתתפו הגאון רבי ישראל גואלמן מרבני שכונת רמות שהודה לראש העיר על פעילותו המהירה לפיתרון המצוקה של תושבי האזור בתחום הקליטה והקשב שלו לכל מצוקה ובעיה שעולה מתושבי השכונה וחבר הנהלת העיר, מחזיק תיק הרווחה ותושב השכונה נני גרוסבוים שפעל אף הוא ללא לאות בחודשים האחרונים להביא לפיתרון הבעיה.

במעמד הצבת האנטנה, אמר ראש העיר, משה ליאון: "דווקא בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים, ראיתי חשיבות מיוחדת לפתור את המצוקה של תושבי השכונה שזקוקים היום יותר מתמיד למכשירי הטלפון. הצבנו מיידית שתי אנטנות שיתנו פיתרון מיידי ובחודשים הקרובים נפעל להוסיף עוד אנטנות רבות לשיפור וחיזוק הקליטה באזור. אנחנו זוכים לפתח את ירושלים ולפתור בעיות שליוו את העיר במשך שנים ואני קורא לכל תושב שמתמודד עם קשיים ואתגרים לפנות אלינו בכדי שנוכל להפוך את ירושלים לטובה יותר לתושביה האהובים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן