חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחודש הבא: בחירות לועד השוק 📸

ב-31 באוגוסט ולאחר 8 שנים, יתקיימו בחירות לוועד ולראשות ועד סוחרי שוק מחנה יהודה. טלי פרידמן תתמודד 📸


בראשית השבוע התכנסה ועדת הבחירות לראשות ולוועד סוחרי שוק מחנה יהודה.

בכנס, אותו הנחה מזכיר הוועדה, אורי עמדי, לקחו חלק עשרות סוחרים. את עיריית ירושלים ייצגו בכנס מחזיק תיק קידום עסקים, יהודה בן-יוסף, מנהל האגף לקידום עסקים, אמיר חכימיאן וראש התביעה העירונית וסגן היועמ״ש של עיריית י-ם, חיים נרגסי.

בכנס הציגה ועדת הבחירות את תקנון ונהלי הבחירות כפי שגובשו לאחר חשיבה ודיונים רבים. יו״ר הוועדה, השופטת בדימוס שלומית דותן, סיפרה לנוכחים על חיבתה לשוק, היכרותה המעמיקה אותו והבנתה כי מדובר בעוגן ירושלמי אהוד, מוכר וחשוב, דבר שהוביל אותה לקבל את הבקשה לעמוד בראשות הוועדה בהתנדבות מלאה.

📸 מתכנסים, רון ירקוני יחסי ציבור

 

עו"ד חיים נרגסי סקר בפני הנוכחים את התקנון לקראת הבחירות שיתקיימו ב-31 באוגוסט והבהיר שתכליתו לתת ביטוי לכל מי שפועל בשוק. לאחר הקראת התקנון, ניתנה ראשות הדיבור לסוחרים שבירכו על הבחירות וביקשו מהוועדה לשנות או להוסיף מספר סעיפים שלדעתם ראוי שיוכנסו.

מזכיר הוועדה, אורי עמדי, השיב לסוחרים כי זו תכלית המפגש-לשמוע את דעתם על סעיפי התקנון כדי שהוועדה תוכל לדון בכל הערה והארה וכדי להוביל לכך שהבחירות יהיו הליך מקובל על הכלל.

מחזיק תיק קידום עסקים, חבר המועצה יהודה בן יוסף, דיבר על חשיבות הבחירות שכאמור מתקיימות לאחר 8 שנים בהן הדבר לא נעשה:"הבחירות הם הליך דמוקרטי שראוי שכל בעל זכות בחירה יממש. אנו, באגף קידום העסקים עושים ונמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת לטפח את הפנינה שכולנו מתגאים בה ואוהבים – שוק מחנה יהודה.

מנהל האגף לקידום עסקים, אמיר חכימיאן: "הבנו כי חשוב לכולכם להגיע להליך בחירות מהר ככל הניתן ולכן עשינו כל שביכולתנו לממש את רצונכם בהקדם. יודע שבשל העובדה כי הבחירות האחרונות התקיימו לפני 8 שנים, היו ספקות לגבי רצינות המהלך, אך עיניכם רואות, הבחירות יתקיימו בקרוב מאוד. השוק עובר תהליכים משמעותיים רבים שאנו, בעיריית ירושלים מובילים, מבקש את סבלנותכם ושיתוף הפעולה כדי שיחד נצליח". מי שהודיעה ערב ההכרזה על בחירות כי תתמודד לראשות הוועד, היא יושבת הראש המכהנת, טלי פרידמן.

מחזיק תיק קידום עסקים בעיריית ירושלים, יהודה בן יוסף: ״בחירות דמוקרטיות הם לב ליבה של המערכת העירונית. כמי שהוביל את המינהלים הקהילתיים כיור לאורך שני עשורים דאגתי לכך שהועדה הבחירות הינה מקצועית אשר בראשה נשיאת בית משפט השלום בדימוס , יור לישכת עורכי הדין ויור לישכת רואי החשבון במרחב ירושלים.

תהליך הבחירות עבר אמש צעד חשוב ומשמעותי נוסף בהצגת התכנון בפני בעלי העסקים ונתקבלו הערות והארות לגביו ועדת הבחירות תבחן את הדברים לגופם״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן