חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אריה קינג: "ההפגנות: מפגן אנרכיסטי כללי" 📸

אנשי שמאל השמיצו את סגנו של ליאון, אריה קינג, שלא נשאר חייב: "מהרגע שניתן אור ירוק למפגינים באוהל המחאה, היתה זאת שאלה של זמן בלבד, מתי הם יפרצו את גבולות החוק" 📸 מילן מועלם 


מפגינים המזוהים עם השמאל, פרסמו היום ברשתות החברתיות, תיעוד של סגן ראש העיר, אריה קינג, מתעמת עם מפגין אמש סמוך למעון ראש הממשלה.

כזכור בחודשיים האחרונים מנהל קינג מאבק עיקש באהלי המחאה בטענה שהם אינם חוקים ופוגעים בתושבי המקום.פעמים רבות הגיע הפיקוח העירוני למקום והסיר שלטים וכן לקח ציוד שהונח לא כחוק במדרכות.

קינג אמר היום לירושלמים בתגובה לטענות:
"חובה על כל אזרח בראותו ניסיון לביצוע עבירה, למונעו. קצין משטרה עצר מפגין רעול פנים ובתוך שניות התנפלו עליו 3 מפגינים נוספים, אלה ניסו תוך שימוש בכוח ואלימות כלפי הקצין,למנוע את מעצר המפגין.

נכחתי בסמוך לאירוע ומשראיתי שהאנרכיסטים מפעילים כוח כלפי השוטר ואלימות פיזית נגדו,ניתקתי את אחד האנרכיסטים מדבוקת האנשים ובכך סייעתי (במעט) לקצין למלא את תפקידו.

זו לא התקיפה היחידה שהופנתה אמש כלפי אנשי החוק, גם ברחוב יפו תקפו מספר מפגינים אלימים בלש שעצר מפגין, לשמחתי, במקרה הזה, היו מספר מפגינים נורמאליים שהדפו בכוח את אותם תוקפים".

המפגינים שיצאו אתמול לרחובות העיר, הגיבו באלימות וגרמו נזקים לרכוש. כחמישים מפגינים סיימו את הלילה המתיש עצורים ובמשטרה צופים שהמחאה תמשך.

קינג אמר בעניין: " מהרגע שניתן אור ירוק למפגינים באוהל המחאה להפר את החוק בשדרות בן מימון, היתה זאת שאלה של זמן בלבד, מתי הם יפרצו את גבולות החוק.

מה שקרה ברחוב יפו וכיכר ציון, היה איבוד שליטה של מארגני ההפגנה על המון אנרכיסטי משולהב שאנו רגילים לראותו בכל מפגן כוח של האנרכיה שמציצה לעיתים במדינה.

שום קשר לעצמאים,שום קשר למשבר כלכלי, מפגן אנרכיסטי כללי. אילו ההפגנה היתה נותרת בגבולות החוק, אני מכיר רבים שהיו מצטרפים, אלא שהמסרים המקדימים של מארגני ההפגנה רמזו על הכיוון האלים של ההפגנה הצפויה".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן