חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחר: מיזם החתונות יוצא לדרך 📸

כ-400 זוגות נרשמו למיזם החתונות של עיריית ירושלים שיחל מחר 📸 מילן מועלם


הצלחה מסחררת למיזם החתונות של עיריית ירושלים: תוך ימים ספורים מאז הושק המיזם נרשמו כארבע מאות זוגות לחתונות באתרים השונים ברחבי העיר, כשהאתרים הפופולאריים בקרב הזוגות: טיילת ארמון הנציב וגן הוורדים.

מיזם החתונות הינו פרויקט מיוחד של עיריית ירושלים, ביוזמת ראש העיר ירושלים משה ליאון, שמטרתו לסייע לזוגות שלא יכולים לקיים את חתונתם בשל הגבלות הקורונה – ויאפשר להם לקיים אירוע אינטימי ויוצא דופן, למשפחה המצומצמת בלבד ועל פי הנחיות משרד הבריאות, באחד מהאתרים הייחודיים של העיר.

עד כה נרשמו כארבע מאות זוגות לחתונות, כשהאתרים הפופולאריים הם – טיילת ארמון הנציב, גן הוורדים, גן מיטשל, גן הבונים ויער ירושלים.

האירועים המדוברים מיועדים לקהל מצומצם (עד 20 משתתפים) ויעמדו בכל הנחיות משרד הבריאות – כולל כמות מוזמנים, שמירת מרחק, הצהרת בריאות ומדידת חום. כל הלוקיישנים נבחרו כך שניתן יהיה לשלוט בכמות המוזמנים ולהימנע מכניסת אורחים מעבר למותר.

📸 פיני קריספל

 

העירייה תעמיד לרשות הזוגות המתחתנים את המקום הנבחר כולל תשתית חשמל, שירותים ואנשי תיאום מטעמה, שיעמדו בקשר עם הזוג וינהלו את האירוע בשטח. בתחילת השבוע השיקה העירייה מערכת מקוונת בה יוכלו הזוגות להירשם בכל אתר לפי תאריך לחתונת ערב או בוקר.

בנוסף, העירייה תתנה את האירוע בכך שהזוגות ישתמשו בספקים ירושלמים (קייטרינג, עיצוב, מוסיקה, ריהוט ועוד), זאת על מנת לספק עבודה נוספת למגזר האירועים בעיר, שנפגע קשות במשבר.

הפרויקט יפעל כאמור ממחר, יום א׳, השני באוגוסט ועד לראש השנה, כשבכל יום יהיו שני סבבי חתונות – חתונת בוקר וחתונת ערב עד השעה 22:00.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "תקופת הקורונה לא מאפשרת לזוגות רבים לקיים את החתונה עליה חלמו ולכן חשבנו על פתרון יצירתי, שגם יאפשר להם לחגוג בצורה אינטימית ומכובדת וגם ייספק להם את האירוע המרגש בחייהם. אני בטוח שאירוע כזה, על רקע הנופים המדהימים של ירושלים, הוא אירוע שהזוגות לא יישכחו כל חייהם".

להרשמה לחתונה ירושלמית:
‏https://wedding-jerusalem.forms-wizard.biz/

לפרטים נוספים:
רון ירקוני
054-2307055

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן