חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוגוסט דיגיטלי בקרון 📸

אירועי אוגוסט דיגיטלי: הצגות * סדנאות יצירה * תיאטרון סיפור * מפגשים עם אמנים בזום וביוטיוב 📸מילן מועלם 


אם גם הילדים שלכם מתגעגעים להצגות האיכותיות של תיאטרון הקרון שימו לב. תיאטרון הקרון יפעל בדיגיטל ובמהלך חודש אוגוסט מציע מגוון פעילויות הכוללות סדנאות יצירה, הצגות תיאטרון לילדים, שעת סיפור ומפגשים עם אמנים ויוצרים והכל בדיגיטל.. בלי לצאת מהבית, ללא שמירת מרחק וללא מסיכות. הכי נח שאפשר!

בימי ראשון, שלישי וחמישי במהלך אוגוסט מוזמנים הילדים וההורים לצפות בהצגות מצולמות שיועלו ליוטיוב ויהיו פתוחים לצפייה במשך 3 ימים ולהצטרף למפגש עם אמנים.

בימי שני ורביעי מוזמנים הצופים ליהנות מתיאטרון סיפור וסדנת יצירה לקטנטנים בזום.

עלות: תיאטרון סיפור + סדנה – 15 ₪ למשפחה, מנוי ל-4 תיאטרוני סיפור + סדנת יצירה 40 ₪ לכל המשפחה.

הצגה מצולמת ביוטיוב (פתוחה לצפייה במשך 3 ימים) + מפגש אמן – 20 ₪ למשפחה, מנוי ל-3 הצגות+מפגש 50 ₪ למשפחה.

יח"צ

להלן רשימת ההצגות והפעילויות:

שני – 10.8 – 17:00 – 'מרק סיפורים' תיאטרון סיפור + סדנה בזום עם היוצרת ענת גייגר 

חתול תופס עכבר ורוצה להכין ממנו מרק. אבל כידוע, כדי להכין מרק עכברים צריך לשים בסיר סיפורים. סיפורים על חברות, אמון ואהבה, מסופרים עם בובות וחפצים. (גילאי 4-8)

רביעי – 12.8 – 17:00 – 'תוק תוק הקוסם' – תיאטרון סיפור + סדנה בזום עם גוני פז  

מרוב שעמום בבית, ומכיוון שעדיין אין גן, תוק-תוק מחליט להיות קוסם ולהפוך את החתול בבית לתמנון. אבל זה לא מצליח…עד שגוני באה לעזרתו. יצירה משותפת עם הילדים, תוק-תוק והבובנאית, גוני פז. (גילאי 3-6)

ראשון – 16.8.20 – 10:00 – 'טוטו וחברים' הצגה מצולמת ביוטיוב וב-17:00 מפגש ויצירה בזום בעקבות ההצגה עם רותם גולדנברג.

המקום בספר צר ולדמויות אין תמיד מקום, כי לה לה הציפור וטוטו הפילון אוהבים להשתולל, מיכאל החילזון אף פעם לא מגיע בזמן, לה לה מתחפשת לנמרה ומפחידה את כולם וטוטו מרחף על גלידה מעופפת..איזה ב-ל-ג-ן! מזל שרותם, השחקנית, היא חברה של כולם, עוזרת, מסדרת, מצחיקה ומספרת ואפילו חוגגת יומולדת! הצגה מלאת דמיון ולב, לשחקנית וירטואוזית אחת עם המון ידיים והמון בובות!

ההצגה מבוססת על הדמויות מהספר "שלי מהבית" של הסופרת והמאיירת אורית ברגמן. (גילאי 3-7)

שני 17.8 – 10:00 – 'עכבר בבית' תיאטרון סיפור + סדנה בזום עם גליה לוי גרד.

סיפורים על עכברים, שכנות ודעות קדומות בליווי בובות אביזרים והרבה עכברים. (גילאי 4-8)

שלישי 18.8 – 10:00 – 'תהיה בריא מוריס מגי' הצגה מצולמת ביוטיוב וב-17:00 מפגש ויצירה בזום בעקבות ההצגה עם מעין רזניק.

עיבוד לסיפור מאת פיליפ ס.סטיד ואיורים מאת ארין א.סטיד. מוריס הוא איש קטן המתגורר בארגז כלים בבית-מלאכה. כל בוקר הוא נוסע לעבודה בגן-החיות ופוגש את חבריו הטובים: הפיל הגמיש, הצב הזריז, הקרנף המצונן, הפינגווין שמדבר פינגווינית והינשוף שפוחד מהחושך. כמו תמיד כשמוריס מגיע, גן החיות מתעורר לחיים: מוריס בודק, מחבק, משחק וצוחק, מעודד ומודד, מקלח ומקנח (את האף) וגם שר שיר ערש על ענף, אבל יום אחד, מוריס לא הגיע לעבודה והחיות המודאגות החליטו לעשות מעשה.

סיפור על חברות לא שגרתית בעולם קטנטן מלא קסם. (גילאי 3-8)

רביעי 19.8 – 'תוק תוק טס לירח' תיאטרון סיפור וסדנה עם גוני פז בזום  

תוק-תוק וגוני שוב משועממים, אי אפשר לנסוע לטייל לשום מקום בכדור הארץ…אז תוק-תוק מחליט שהוא וגוני יטוסו לירח, כל מה שצריך זה לוח בקרה לתחנת חלל. יצירה משותפת עם הילדים, תוק-תוק והבובנאית, גוני פז. (גילאי 3-6)

חמישי 20.8 – 10:00 'חכמים בלילה אגדת חלם' הצגה מצולמת ביוטיוב + מפגש ויצירה בזום בעקבות ההצגה עם גליה לוי גרד.

סיפורי חלם, ממיטב הפולקלור היהודי, זוכים לעיבוד בימתי ייחודי בתוך ספר גדול, ההופך לבמה, בטכניקת 'פופ אפ' ובשילוב בובות וצלליות. היוצרת גליה לוי גרד, מובילה את למך, לייזר ושאר 'החכמים בלילה' היוצאים לחפש ירח חדש לחלם במקום הירח שנגנב. אל תוך ההרפתקה נשזרים סיפורים משעשים ומתגלה 'עולם חלמאי' שופע תמימות וחכמה לצד פיוט וקסם. (גילאי 4-9)

ראשון 23.8 – 10:00 – "מעבר לים" ע"פ שירי ח.נ ביאליק לילדים. הצגה מצולמת ביוטיוב + מפגש ויצירה בזום בעקבות ההצגה עם ליאת שבתאי.

שירי ביאליק הנשכחים והמוכרים, מוצגים באמצעות תיאטרון חפצים בובות ולחן. אספנית חפצים ישנים מוצאת מזוודה, בתוכה בקתה, בבקתה מרתף, במרתף ספר ישן של שירי ביאליק, בתוכו ציפורת, שהגיעה מעבר לים. האספנית מגלה כי השירים נעלמו מהספר. ציפורת אומרת כי שכחו אותם, הם נעלבו והתחבאו בחפצים ישנים. האספנית רוצה לגלותם, וציפורת מבטיחה שתיתן רמזים. האספנית וציפורת יוצאים למסע הרפתקאות בעקבות השירים והחפצים. (גילאי 4-8)

שני 24.8 – 'יום מיוחד במינו' תיאטרון סיפור + סדנה בזום עם ענת גייר.

אמא מבטיחה לפילפילון שהיום יהיה יום מיוחד במינו? למה דווקא ביום הזה כולם עסוקים ולא מוכנים לשחק איתו? סיפור יום הולדת מסופר באמצעות תיאטרון חפצים, קופיץ שובב ומפוחית (גילאי 3-7).

שלישי 25.8 – 10:00 – 'מוסטאש החתול' הצגה מצולמת ביוטיוב + מפגש ויצירה בזום בעקבות ההצגה עם גליה לוי גרד ושי פרסיל.

מופע בינתחומי המשלב משחק ומחול. עיצוב המבוסס על עיגולים מתוכם נגזרים כל הדימויים והבובות בהצגה. כמה חיות מסתתרות בתוך עיגול? זהו סיפור על מוסטאש החתול שגר בתוך עיגול, ויש לו את השפם המיוחד בעולם. למוסטאש שתי חברות, האחת מאכילה ודואגת והשניה מקנאה – גם היא כמו חתול רוצה בעצמה ליטוף וטיפול. והשפם – מחליף צורות ללא סוף, הופך לזנב של עכבר או בננה של קוף. (גילאי 3-6)

יח"צ

רביעי 26.8 – 17:00 – 'הדייג והדג הזהב' – תיאטרון סיפור + סדנה בזום עם גליה לוי גרד (גילאי 4-8)

סיפור בקיפולי נייר – גרסה ייחודית למעשיה הדיג ודג הזהב בטכניקה של סיפור מקופל. העלילה מתפתחת תוך כדי קיפולי הנייר והמעברים המפתיעים מוסיפים רובד חדש לסיפור המוכר.

חמישי 27.8 – 10:00 – 'הכתר שהלך לאיבוד' הצגה מצולמת ביוטיוב + מפגש ויצירה בזום בעקבות ההצגה עם אפרת הדני.

פיית הלילה טוב עצובה, הכתר שלה הלך לאיבוד. היא כבר פייה גדולה אבל היא פשוט רגילה לישון עם הכתר שלה. היכן הוא מסתתר? עכשיו כשהיא סוף סוף נרדמה נגלה מה קרה לו, לאן התגלגל ואת מי פגש בדרכו. אמא קנגורו ובתה הקופצנית, עורבים חמדנים וחסידה רקדנית, דובי מעוף וקיפוד מתופף, ארנבים מאוהבים ועצים נדיבים וכולם משתוללים ומעוללים תעלולים ובסופו של דבר מחזירים את הכתר לפיה וגם זוכים ב… הפתעה. הצגה עדינה מלאת חסד מתיקות וחמלה. (גילאי 3-7)

שני 31.8 – 10:00 – 'אני בחיים לא יאכל עגבניה' תיאטרון סיפור + סדנה בזום עם רותם גולדנברג

לולה היא ילדה קטנה ומצחיקה ורותם שומרת עליה ועושה לה בייביסיטר. לפעמים, צריך לתת ללולה ארוחת ערב וזו משימה ממש קשה כי לולה תמיד עושה סיפור מאוכל, היא מסרבת לאכול עד שרותם משתמשת במשחקי דמיון. כך, למשל, גזרים הם מקלות מלוחים מכוכב צדק, האפונה היא גשם של עולם ירוק והפירה הוא ענני אדים של הר געד באיסלנד. והעגבנייה?

לאחר הסיפור מוזמנים הילדים לסדנת יצירה בה יכינו ירח ויציירו את המאכלים שהם לא אוהבים וגם את המאכלים שהם מאוד אוהבים. (גילאי 3-6)

ראשון 30.8 – 10:00 – אגדת סת"ם הצגה מצולמת ביוטיוב + מפגש אמן בזום עם אסף פרידמן ואבשלום אשל. 

מעשה בסיפור שברח מן הדף – בהשראת חיי העיירה היהודית והחסידות. הצטרפו לאבגדה, עובד בית המדרש, שאינו יודע לקרוא. לילה אחד אבגדה מגלה שהאותיות פרשו כנף ועזבו את ספרי הקודש! הוא יוצא למסע להחזיר את האותיות האבודות, דרך יער מסתורי וחיות מכושפות . האם יצליח במשימה, ואולי בסופה יגלה בעצמו את סוד האותיות? שולחנו של סופר סת"ם הופך לבמה מלאת הפתעות ואותיות מתעופפות. (גילאי 4-10)

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים און-ליין: 02-5618514 שלוחה 111 https://www.traintheater.co.il/

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן