חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילוז פועל לקיום בחירות למנהלים הקהילתיים 📸

חבר המועצה דן אילוז לראש העיר: "קיים את הבחירות למנהלים הקהילתיים במועדן ובאמצעים דיגיטליים בהתאם למשבר הקורונה"📸 מילן מועלם


הבחירות למנהלים הקהילתיים נדחו מתאריך הבחירה המקורי בחודש יוני, והמועד החדש עתיד להתקיים במהלך חודש נובמבר השנה.

הבחירות למנהלים נדחו לאור משבר הקורונה והצורך בריחוק חברתי והאחריות כלפי תושבי העיר. לאור החשש מההתפרצויות הנוספות בחורף, גם המועד החדש בנובמבר מעלה שאלות כיצד ניתן יהיה לקיים את הבחירות.

חבר המועצה עו"ד דן אילוז פועל לכך שהבחירות יתקיימו ולא ידחו שוב, זאת מתוך הבנה כי תושבי השכונות מחכים זמן ממושך לבחירות השכונתיות.

אילוז מציע לערוך בחירות ממוחשבות באמצעים אלקטרונים מהבית, ההצעה נובעת מתוך אחריות לבריאות התושבים ובגלל חשיבות הבחירות.

היום קיימות טכנולוגיות מאובטחות שמאפשרות בחירה חשאית ובטוחה מרחוק. לאפשרות זו יתרונות כמו אחוזי הצבעה גבוהים, שמירה על בטחונם של התושבים ובנוסף תסיים את הסאגה הנמשכת של הבחירות למנהלים.

חבר המועצה עו"ד דן אילוז מטעם תנועת 'התעוררות':"הבחירות למנהלים הקהילתיים הם בעל חשיבות רבה ועלינו לעשות הכל כדי שיתקיימו בצורה מיטבית ושאנשים לא יחששו להצביע הבהם. פיתרונות דיגיטלים יאפשרו לאנשים, כולל האוכלוסיות שבסיכון, להצביע מהבית בלי לסכן את עצמם.

עו"ד דן אילוז 📸קופיצ'ינסקי & יאדו סטודיו לצילום

זו הזדמנות ירושלמית להיות סמל לקידמה וחדשנות, לירושלים היכולת להתאים את עצמה למציאות שנכפתה עלינו" עוד אמר אילוז "במדינות מפותחות ברחבי העולם הטכנולוגיה הזו קיימת ובטוחה, כך שהפיתרון קיים וצריך רק ליישמו כאן בעיר."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן