חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליאון נגד סגר 📸

ראש העיר פנה היום לפרופסור גמזו וטען כי ההחלטה להכניס שכונות בעיר לסגר, שגויה 📸


ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל אישרה היום את המלצת משרד הבריאות להטיל סגר לילי על אזורים בעלי תחלואה גבוהה וסגירת מוסדות החינוך בהם למעט החינוך המיוחד, החל מהערב (8.9.20) בשעה 19:00 ועד ליום 15.9.20. הסגר הלילי יסתיים כל בוקר בשעה 5:00.

בירושלים יוטל סגר על השכונות כפר עקב, בית חנינא, רמת שלמה, רמות, א-טור, עיסאוויה, ענתא, מחנה פליטים שועאפט וסנהדריה. מי שלא היה מרוצה כלל מההחלטה ולא מסכים עם הסגר המקומי הוא ראש העיר, משה ליאון, שפנה היום לפרופסור רוני גמזו וביקש לבטל את ההחלטה.

ליאון כתב: "כידוע לך ירושלים הינה העיר הגדולה עם מספר התושבים הגדול בישראל,

וכראש העיר יש לי אחריות אישית וגדולה לתושבים, לבעלי העסקים ולמבקרים בירושלים.

בכדי לבצע מהלכים דרמטיים בירושלים, יש לבצע בירור מעמיק.לצערי, לאחר עבודת מטה יסודית ומאומצת שנעשתה בהנחייתי בעירייה, עולות 3 בעיות מרכזיות היורדות לשורש של אמינותו של "הרמזור".

מקום המצאות המאומתים – משתי בדיקות נפרדות (סקר טלפוני והצלבת נתונים ביחד לשכת הבריאות המחוזית) שערכה העירייה, מסתבר כי בשכונות חרדיות בעיר, מרבית המאומתים בימים האחרונים, הם בני ישיבות, ומרביתם בישיבות מחוץ לעיר!

המשמעות היא שנתוני התחלואה בשכונות, נמוכים באופן ניכר מאשר מוצג בחישובי הרמזור.

שיוך החולים המאומתים והבדיקות לשכונות ולרחובות ספציפיים – על פי בדיקת העירייה ומשרד הבריאות, שיעור ניכר מהבדיקות והחולים לא שויכו לשכונות העיר.

צילום: מד"א

נכון לכתיבת שורות אלו, למעלה מ-2400 בדיקות מהשבוע האחרון לא שויכו לרחובות ספציפיים וגם השיוכיים שנעשו לא בוצעו כהלכה, מה שגורם להטיה של התוצאות ומעקר את האפשרות להסתמך עליהם.

שקיפות המודל – בהצגת המודל לכלל ראשי הרשויות ובמצגת שהופצה לכלל הגורמים לאחר מכן, ישנה הטעיה חמורה שפוגעת בעיקר ברשויות הגדולות ובפרט בירושלים העיר הגדולה ביותר.

מסתבר כי הוחלט באופן שרירותי הוחלט להטיל 'קנס' של חצי נקודה על כל רשות בשטחה יש למעלה ממאה מאומתים. המידע הזה לא פורסם במסגרת הליך פרסום שיטת הרמזור, והוא מנוגד לכל הגיון כשמדובר על רשות בה מתגוררים למעלה ממיליון תושבים.

אשמח לקבל את תגובתך בטרם יוצגו הנתונים בפני הממשלה שעשויה לקבל החלטות על סמך נתונים מוטעים ומוטים המנותקים מהמציאות.

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בכל מידע הקיים אצלנו בכדי להצליח ביחד במטרה המשותפת של הורדת התחלואה.

לסיום, ברצוני להודות לך על המסירות הרבה שלך במאבק למיגור נגיף הקורונה. אני בטוח שהטענות שהועלו במכתב זה, יפלו על אוזן קשובה וימנעו קבלת החלטות שגויות שיפגעו בשגרת החיים של תושבי העיר".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן