חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המתנה הגדולה לילד שלכם

אם אתם רוצים לפרגן לילד שלכם בגדול, ולתת לו מתנה שהוא לא ישכח בחיים, ושתדליק לו את הברק בעיניים, תעשה אותו ל'מלך' לכמה ימים ושבועות – כדאי לכם לשקול בחיוב את האפשרות לרכוש את אחד הרכבים הממונעים לילדים. הילד מקבל מתנה שהיא יותר גדולה ממנו בגודל שלה, ובעצם כבר מגיל צעיר מקבל את ההגה לידיים, הילד שלכם יהיה בעננים וגם אתם.

איך לבחור מכונית ממונעת לילד? 5 כללי אצבע

  1. הסגנון – רק אתם מכירים את הבן שלכם ואת מה הוא אוהב, האם הוא מעדיף את הסגנון הפראי – קחו לו אופנוע ממונע. אם הוא מנהל קלאסי בטעמו – יש רכב מנהלים עם מושבי עור. אם הוא דמות ספורטיבית – תוכלו לרכוש לו את מכונית הספורט. ואם מדובר על ילד אוהב טבע – תוכלו לרכוש לו טרקטורון ממונע V24, או ג'יפ ממונע.
  2. הבטיחות – שימו לב שהכלי הממונע הוא בטיחותי עבור הילד שלכם, שיש לו שליטה טובה ומספקת על ההגה, ושהמהירות המקסימלית של הרכב היא איננה גבוהה מדי
  3. הגודל כן קובע – שימו לב שיש צורך להתאים את גודל הרכב לגודל הילד שלכם, הטווח ששל הגילים הוא עד גיל 12, אך כל ילד הוא בגובה וברוחב שונה, וצריך לשים לב שהוא יוכל לעלות על הרכב הממונע בבטחה.
  4. כל הרכבים הממונעים לילדים עובדים על חשמל. אך עליכם לשים לב מהי הדרך של הטענת החשמל, כשהטובה ביותר היא כמובן בכבל פשוט לחשמל בבית, כמו שמטעינים אופניים חשמליות. וכמן כן יש לשים לב כמה זמן הבטרייה מחזיקה מעמד, ופעם בכמה זמן תצטרכו להטעין את הרכב, להטעין פעם ביום זה בסר, אך להטעין מדי שעה זה מבאס…
  5. מה גודל המנוע? זה חשוב גם לגבי הרעש שהמכונית העושה (הילדים יעדיפו רועש כמה שיותר, אך ייתכן שההורים יעדיפו מנוע שקט יותר…), וכן לגבי המהירות שכבר הזכרנו.

הצעה מקורית – קנו רכב ממונע להורים שלכם

נסיים בהמלצה מקורית, והיא לרכוש רכב ממונע להורים שלכם, כלומר לסבא ולסבתא של הילדים הצעירים והשובבים. רכב ממונע שיושב בחניה של הסבא והסבתא יהווה גורם מצוין של משיכה ועליה לרגל להוריכם האהובים. הילדים אולי יתחילו בנסיעה על הרכב הממונע, אך יזכו בעצם למפגשים דחופים הם הוריכם המבוגרים, ולשעות של אושר ונחת עבור הסבא וסבתא, ובעיקר לזיכרון ותחושת שייכות חזקה שתלווה את הילדים למשך כל חייהם.

מה רכב ממונע יעשה לבן שלכם?

רק טוב, במידה ותוכלו לכוון אותו. יש אפשרות נפלאה ברכישה של רכב גדול כזה, לתת לילד שלכם מיומנות חשובות מאד שילוו אותו לכל החיים: כגון ביטחון עצמי, אחריות אישית, יכולות חברתיות חשובות בהתמודדות עם שפע חדש שהוא מקבל בעין טובה, שמחה בחלקי ושהיכולת לפרגן בכיף ובגדול לאנשים הקרובים והאהובים לו (זה הוא ילמד מדוגמא אישית שלכם..) ועוד מעלות רבות, לילד עצמו החוויה היא פשוט תהיה הנאה צרופה למשך תקופה ארוכה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן