חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכי טעים: מסעדת סושי שף חדשה📸

בשורה לחובבי הסושי בירושלים: Uran's – מסעדת סושי שף חדשה נפתחה ברחוב חבצלת במרכז העיר


מסעדת Uran's שנפתחה לאחרונה בירושלים, מציעה מגוון מנות מהמטבח היפני כגון רולים וקומבינציות מיוחדות של סושי, מרק ראמן שאת האטריות שלו מכינים במקום, סביצ'ה, סשימי סלטים אסייתים, לחמניות באן מאודות ועוד.

חומרי הגלם ב- Uran's הם בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, ובין השאר תוכלו ליהנות מדגים משובחים וטריים כמו טונה אדומה ופלמידה.

המסעדה באווירה קלילה ולא מחייבת, ומתמקדת בעיקר בשירות משלוחים לכל רחבי ירושלים וסביבתה.

מנות המסעדה מגיעות ארוזות בתוך קופסאות יוקרתיות המעוצבות כקופסאות תכשיטים, וכך הסועדים יכולים ליהנות מאווירה מיוחדת המשלבת טעם ועיצוב גם כאשר הם אוכלים בביתם.

📸 רון ירקוני יחסי ציבור

 

המסעדה הוקמה על ידי זוג החברים הירושלמים עומר כהן ואורן בן מויאל. לעומר, מנהל Uran's, יש ניסיון רב בניהול בתי קפה ומסעדות כמו הולי בייגל, ואורן, שף המסעדה, הגיע מעולם המטבח ועבד במשך חמש שנים כסו-שף במסעדות ג׳קו סטריט וג'קו סאן.

בעקבות משבר הקורונה, החל אורן להכין סושי בביתו ולהציע את המנות לתושבי ירושלים בשירות משלוחים. הסושי התפרסם מפה לאוזן והפך מהר מאוד להצלחה גדולה. וכך החליט אורן לחבור לעומר ולהקים יחד את Uran's. ״קיבלתי תגובות מאוד נלהבות לסושי שהכנתי, והתעורר בי רצון גדול להביא לירושלמים מנות סושי איכותיות שעד כה לא יצא להם לטעום״, מספר אורן.

עומר, מנהל המסעדה: ״החלטנו להקים את המסעדה דווקא בזמן הקורונה ולקחת את הסיכון, כי אנחנו מאמינים ב-Uran's ובייחוד שיש לה על פני סושיות אחרות. אנחנו רוצים לפתח תרבות חווייתית של סושי באזור ירושלים.״

📸רון ירקוני יחסי ציבור

 

מסעדת Uran's תספק שירות משלוחים בימים ב׳-ה׳ בין השעות 11:30-23:00 כאשר בימי שישי ניתן לתאם משלוח לאירועים מראש, מוצ"ש: שעה אחרי צאת השבת ועד חצות. כתובת: רחוב החבצלת 1, ירושלים

שף אורן בן מויאל:" מאז שאני ילד אני מאוהב בדגים. מחובר אליהם מהפה ומהלב ותמיד המאכל המועדף עליי בשולחן היה… ניחשתם נכון! נאים/מבושלים/אפויים/כבושים, העיקר שיש דגים. חולה עליהם. כשאני מקבל אספקת דגים אני מתרגש, רואה אותם ומחייך חיוך גדול. משם בא החיבור הטבעי לסושי, זה שאני יכול לאכול כל יום, כל היום".

" משם בא גם החיבור לעבודה שלי, ובחמש השנים האחרונות עבדתי לצד השף זכאי חוג׳ה התותח בג׳קו סטריט ובג׳קו סאן. איש מדהים שלעבוד לצידו זו חוויה אמיתית".

" מאז שהייתי ילד חלמתי על מקום משלי, קטן, אינטימי, אישי ואיכותי. כזה עם יחס אישי לכל לקוח, שיראה אותי בעיניים בכל הכנה, ירגיש את ההשקעה והנשמה, גם אם יזמין הביתה/למשרד. בשבועות האחרונים עבדתי יחד עם השותף שלי עומר מסביב לשעון על URANS, הסושי החדש שלנו.

בשבוע שעבר התחלנו הרצה, החלטנו שהעסק יתבסס על משלוחים לכל חלקי ירושלים ויביא אליכם מגוון רולים משובחים וטעמים יחודיים. לכל משלוח הוספנו שיחת טלפון עם בקשה כנה-תגידו לנו הכל. כדי שנדע להיות מצוינים. הפידבקים חיממו לנו את הלב, האירו את הפנים ונתנו את האות לצאת לדרך", סיכם.

ספייסי טונה: טרטר טונה, בצל ירוק, אספרגוס, אבוקדו, ספייסי פנקו, טוביקו שחור ורוטב פונזו.

רול ירקוני- יפרח תורכי, אספרגוס, גרבלקס סלומון, סלק כבוש ורוטב טריאקי.

פוטומאקי מלפפון: אינטיאס, טונה אדומה, אבוקדו, בטטה, קולורבי כבוש, עליי חזרת.

רול דג לבן: מלפפון, ציפס אבוקדו, דג לבן, עליי חרדל ואנשובי.

סלט ירוקלה: עלי חרדל, עלי מיזונה, עלי חזרת, חסה ליטל ג׳ם, פרי עונתי, צנוניות, ויניגרט יוזו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן