חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוזמת רה"ע ליאון ומ"מ כהן – ערכות לכל בית בירושלים ברוח הראשון לציון הגר"ע יוסף זיע"א

ביוזמת ראש העיר ירושלים וממלא מקומו:  בסוכות הולכים בעקבות הראשל"צ הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל

עשרות אלפי ערכות תוכן עשיר לחג הסוכות 'בצילו חמדתי' ברוח מורשתו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א חולקו בבתי התושבים בירושלים
שמחת החג מלאה בתוכן הוכנה עבור תושבי ירושלים.

ביוזמת ראש העיר ירושלים, משה ליאון, וממלא מקומו, הרב צביקה כהן הכינה עיריית ירושלים מיזם תוכן עשיר ואיכותי, ברוח מורשתו של הראשל"צ הגר"ע יוסף זיע"א.

ערכות התוכן הנושאות את השם 'בצילו חמדתי' מכילות תוכן עשיר ומגוון לכלל הגילאים במשפחה. התוכן כולל הפעלה אינטראקטיבית ותכנים נושאי פרסים. כמו כן הערכה כוללת ערכות יצירה לקישוט הסוכה וקישוטים יפים לחג.

ערכת התוכן 'בצילו חמדתי' תגיע לדלת ביתה של כל משפחה בירושלים. התוכן יעשיר את שמחת החג וימלא אותה ברוח תורנית ויצירה משפחתית, כשעל הפקדת התוכן הופקד צוות מיומן בעל היכרות עם מורשתו של הראשל"צ הרב עובדיה ע"ה ודברי תורתו הקשורים לחג הסוכות לארבעת המינים ולחובת השמחה המיוחדת עליה הצטווינו בחג הסוכות.

ראש העירייה משה ליאון ומ"מ צביקה כהן עם הערכה, צילום: דוברות עיריית ירושלים

ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון שסייר היום במוקד ההכנות של עשרות אלפי הערכות אמר כי: "מידי שנה הייתה לי את הזכות לעלות בחג הסוכות ולהתברך מפי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, שכל כך חסר לנו בשנים האחרונות.

אני שמח שנפלה בחלקי הזכות כראש העיר לשמר את מורשתו ולחלק לכל בית ערכה ייחודית שגם מנציחה את זכרו הטהור וגם תיתן לכל ילד תעסוקה בימים המאתגרים של הסגר בעיצומו אנחנו נמצאים".

סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן שיזם את הפרויקט המרהיב אמר כי "אין עושים זיכרון לצדיקים, דבריהם הם זיכרונם'.

דבריו והליכותיו של מרן זיע"א, הם המלווים אותנו בכל השנה ובפרט בימי חג ומועד. ערכת 'בצילו חמדתי' היא הדרך שלנו להמשיך ולצעוד לאור מורשתו של מרן ולהנחיל אותה לילדינו ולדורות הבאים"

ראש העירייה משה ליאון ומ"מ צביקה כהן, צילום: דוברות עיריית ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן