חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גמזו ביקר בעיריית ירושלים 📸

פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו בביקור בעירייה: "העיר מתנהלת ברמה בין לאומית, יש שכונות אדומות, ננסה לפתוח את מערכת החינוך" | מילן מועלם


פרופסור רוני גמזו, הגיע היום לפגישת עבודה בעיריית ירושלים. גמזו התארח אצל ראש העיר משה ליאון שסקר בפניו את העבודה המאומצת במניעת התפשטות הקורונה.

פרופסור רוני גמזו אמר במהלך הביקור:  "ירושלים מתנהלת ברמה של מדינה. זה העיר הכי מורכבת בארץ, והיא מתנהלת ברמה בין לאומית.

בכל ביקור אני מתרשם מהמקצועיות של העירייה והיכולת שלה לטפל בכל המגזרים בצורה מקצועית עם פתרונות ייחודיים שמקרינים על כל הארץ. הנתונים שהצגתם פה, הם נתונים שאין לי אותם ברמה הלאומית. אני לומד מכם הרבה.

רוצה להגיד שאפו גדול לראש העיר על ניהול האתגר הזה. יצרתם באמצעות שיטת ניהול ייחודית, אפשרות לשלוט במצב, עם סיוע בשכונות, בערבות הדדית, ועל זה כל הכבוד".

דוברות עיריית ירושלים

 

על הקורונה בעיר אמר: "אחרי שלושה שבועות של סגר יש עדיין 3000 חולים בתנאים של סגר הדוק.

נשארו עוד שלושים ערים אדומות בהם יש קושי לרדת ברמת התחלואה. יש שכונות בירושלים שנמצאות בצבע האדום. המשימה שלנו להמשיך לרדת. יש שכונות שזה מורכב בהם, אבל אם הצלחתם במזרח העיר, אין דבר שגדול עליכם.

צריך להגביר את הבדיקות, זה יעזור להוריד את מקדם ההדבקה. יש אנשים שמרגישים בריאים והם חולים ומפיצים בטעות את המחלה.מבחינתי בירושלים לא צריך הפניה לבדיקות. שיעשו כמה שיותר בדיקות".

📸 דוברות עיריית ירושלים

 

גמזו התייחס גם למערכת החינוך הסגורה ואמר:  "יחד עם שר הבריאות ומשרד החינוך אנסה למצוא דרך לפתוח את מערכת החינוך מוקדם יותר בהתאם למודלים שהצגתם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן