חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם בוחרים איך לעצב את הגינה שלכם

יש לכם גינה פרטית? אם כן, יש לכם הזדמנות נהדרת לדאוג לעיצוב שלה בדיוק כמו שתמיד רציתם. ואיננו מתכוונים רק לגיזום שבועי של הדשא או לשתילת צמחים. קיימים אביזרים שונים למטרת עיצוב גינה שאפילו לא חשבתם עליהם, וכעת כדאי מאוד לשקול להכניס אותם לגינה שלכם. אתם אולי לא יודעים זאת, אבל השמים הם הגבול כשמדובר בעיצוב גינות. אחרי הכול, אם יש לכם גינה גדולה היא יכולה לשמש למגוון רחב של אירועים פרטיים או לשימושה של כל המשפחה. אז מדוע לא לנצל את השטח לטובת עיצוב גינה מושלמת?

האבנים שעושות את כל ההבדל

פעמים רבות עיצוב גינה מתחיל מאבנים. ולא, לא מדובר באבנים שכבר נמצאות בגינה מלכתחילה, אלא באבנים יפהפיות ומעוצבות שנותנות את הטאץ' המושלם לגינה שלכם. דוגמה לאבנים כאלה עבור עיצוב גינה פרטית היא חלוקי נחל. אותם חלוקים שאנו מוצאים לא פעם ליד הנחלים. קיימת אפשרות לבחור מגוון רחב של חלוקי נחל, בהתאם למראה שאתם רוצים להעניק לגינה שלכם. למשל, אם אתם מעוניינים להתחיל עם עיצוב עדין, חלוקי נחל דבש פוליש הם האבנים המתאימות לכם. הצבע הצהבהב העדין של האבנים האלה יעניק לגינה שלכם יופי נסתר. ואם אתם רוצים להעניק קצת יותר צבע ועליזות לגינה שלכם, חלוקי נחל מיקס פוליש צבעוניים ומבריקים הם התשובה.

מזרקת מים ששומרת על רעננות

עיצוב גינה מושלמת מתחיל מהקמת מזרקה בגינה שלכם. כשיש לכם מים זורמים בגינה בכל עונות השנה, הגינה מלאת חיים בכל רגע נתון. המים הזורמים להם במחזוריות מושלמת מעניקים תחושה של תנועה תמידית, ואתם יכולים ליהנות מקול פכפוך המים העדין. המזרקות מגיעות בשלל עיצובים דוגמת ראש בודהה, מפל מדורג של קערות, שוקת בזלת, משפך מים העשוי מאבן גרניט ועוד.

כדים למראה עתיק יותר

אם אתם מעוניינים להעניק לגינה הפרטית שלכם מראה תנכ"י של פעם, כדים הם האביזרים המתאימים לה ביותר. כדי החרס מוסיפים לגינה שלכם מראה מן העבר, ומשתלבים היטב עם עיצובים אחרים כמו חלוקי נחל, מזרקות וכמובן השיחים הגזומים שלכם. לצד הכדים הקלאסיים ניתן לבחור גם בגביעים, קערות מים ועוד. עיצוב גינה פרטית מעולם לא היה מרתק יותר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן