חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה כדאי לכם להעביר דירה עם מובילים ולא בעצמכם?

אין זוג, יחיד או משפחה שעוברים דירה ולא זקוקים לשירותי הובלה. מעבר דירה דורש מאיתנו להעביר את כל הציוד שלנו, מהמוצר הקטן ביותר (אביזרי היום יום שלנו) ועד הגדול ביותר (ריהוט). נרשה לעצמנו להגיד באופן גורף שאף אדם לא יכול להעביר דירה בכוחות עצמו, אך בכל זאת אנשים מנסים למצוא אלטרנטיבות על מנת לחסוך בעלויות המובילים.

אז בחיים כמו בחיים, אנשים מאלתרים ומחליטים להעביר את הדירה בעזרת המשפחה, חברים, שכנים ודרך כל מי שמוכן להושיט יד ולעזור בתהליך המייגע והכבד הזה.

תחשבו על זה שאתם בעצם מבקשים מהקרובים שלכם להקדיש את הזמן שלהם, הכסף שלהם לעיתים (בייביסיטר לילדים שהשאירו בבית), הבריאות שלהם (להרים חפצים כבדים במיוחד מבלי לדעת איך לעשות את זה נכון, זה סיכון בריאותי) ואתם גם גורמים להם לחוש לחץ מסוים במידה וחלילה באשמתם עשוי איכשהו להיגרם נזק לרכוש שלכם אם משהו יתפקשש על הדרך ולא יצליחו להעביר אותו כראוי, הרי בכל זאת, הובלה ברכבים הפרטיים שלכם או בטנדר של אחד החבר'ה בעליות של ירושלים שלנו, היא משימה מאתגרת במיוחד שלא ניתן לחזות איך תסתיים.

עוד כמה דברים שבטח לא יצא לכם לחשוב עליהם עד הסוף בהחלטה על הובלת דירה עצמאית:

  • מה יקרה אם תצטרכו שירותי מנוף?
  • מה יקרה במידה והדירה בקומה גבוהה ותצטרכו להעביר רהיטים שלא נכנסים במעלית?
  • מה תעשו במקרה וציוד שלכם ייפגע בדרך?
  • מה תעשו חלילה במידה ואחד מהחברים או הקרובים שלכם ייפגעו בעקבות ההובלה?
  • מה אתם יודעים על ביטוח סחורות בהעברה?

אלו הם רק שאלות בודדות מתוך אינספור שאלות ותהיות שעלולות לצוץ בשטח מבלי שתהיה לכם דרך אחראית לפתור אותן.

למה לא כדאי לחסוך על מובילים לדירה החדשה?

אז נכון, כשתבחרו בהובלה עצמית אתם כנראה תחסכו כסף, אבל ייתכן ונזקים אחרים אשר יגרמו לקרובים שלכם או לרכוש שלכם יהיו אלו אשר יגרמו לכם לתחושה כל כך לא נעימה שחיסכון בכסף לא מכפר עליה.

חוץ מזה, מכל החסכונות בתהליך של מעבר דירה, לא היינו ממליצים לחסוך דווקא בשירות של מובילים.

לפניכם כל הסיבות לקחת חברת הובלה מקצועית:

  1. חסכון בזמן – מובילים מנוסים יודעים לעבוד בצורה יעילה יותר מבחינת זמנים ויהיו אלו אשר ייעצו לכם איך לפעול מבעוד מועד הגעתם, לקראת יום ההובלה וכמובן לאחר מכן. המידע הזה שווה הרבה זמן מיותר שהייתם שורפים ולכן יש כאן יתרון משמעותי.
  2. חסכון במאמץ פיזי – הבריאות שלכם חשובה! הרמת משאות כבדים האמנם לא מצריכה הסמכה מסוימת, אך מובילים מנוסים יודעים שהרמת משאות כבדים לא מסתכמת רק בכוח, אלא בעיקר במיומנויות וטכניקות נכונות. הרי לא כל המובילים בממדים של רמבו והם עדיין עושים את זה בקלות ובבטיחות, כאשר אדם בלי ידע יכול לגרום לעצמו לנזק של ממש.
  3. ביטוח – חברת הובלות רצינית מגובה בביטוח הובלות המשמש אותם בזמן ההובלה החל מאריזה, פירוק והרכבת הפריטים והרהיטים שלכם, העמסה של הפריטים, ופריקה במקומם החדש. הביטוח הזה חשוב מאד בתהליך של הובלת דירה מאחר ואתם מעבירים את כל תכולת ביתכם אשר ככל הנראה כוללת גם פריטים יקרים.
  4. לא צריכים לבקש טובות ולקחת סיכונים – יש לצידכם חברה מקצועית ומובילים שיודעים לעשות את העבודה שלהם הכי טוב, מכירים את ירושלים על בוריה ואת האתגרים שבה, והודות לניסיון רב השנים שאותו תוודאו מראש ובכך לא תצטרכו להעמיד את הקרובים שלכם בסיטואציה לא נעימה ויהיה לכם גורם מקצועי לעבוד מולו.

אז שיהיה המון בהצלחה ברגע החשוב, ואנחנו בטוחים שתמצאו מובילים מקצועיים ואמינים בהקדם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן