חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחר בבוקר ביוזמת סגן ראש העירייה: הפגנה מול משרדי האיחוד האירופי בגבעה הצרפתית

אחרי שבשבוע שעבר נערך סיור בגבעת המטוס של גורמים ממדינות אירופה יחד עם פעילי שמאל ובמהלכו הגיעו למקום תושבים שדרשו מנציגי המדינות להניח לישראל לאלתר ולהפסיק את ניסיונות הפגיעה בריבונות הישראלית, מחר תתקיים הפגנה מול משרדי האיחוד האירופי בגבעה הצרפתית.

בפוסט שהעלה סגן ראש העירייה, אריה קינג, הוא הזמין את הציבור להפגנה וכתב: "משלחת האיחוד האירופי ליהודה ושומרון מעניקה כספים לארגוני מחבלים, תומכת בהרס יישובים יהודים, משתתפת בקמפיין למען מחבלים, יוצאת כנגד בניה ליהודים בירושלים.

בקיצור הם דוחפים את האף שלהם במקומות לא להם ואנו נקרא להם: "די!" וגם שזאת בושה עבור האיחוד האירופי שמתנהג בצורה אנטישמית כלפי העם היהודי היושב בארץ ישראל".

חבר מועצת העיר יהונתן יוסף אמר היום: " אנחנו לא מתערבים בעניינה הפנימיים של יבשת אירופה. כמו שאני לא מייעץ עצות לצרפתים איך לפתור את בעיות הטרור בארצם ואיני מציע להם למסור את חציה של פריז לידי הטרוריסטים המוסלמים המכים בהם, כך אני מצפה מהם לא להתערב בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל.

הדברים נכונים גם לגרמניה שצריכה להתבייש שבעים שנים אחרי השואה הם עוטפים את האנטישמיות שלהם בעטיפה של "דאגה לזכויות האזרח ופתרון צודק"".

מארגן ההפגנה, סגן ראש העירייה אריה קינג אמר היום ל'ירושלמים': " מדובר בארגון בינלאומי שבמשך שנים תומך בארגוני BDS, בארגוני טרור ומחבלים ולאחרונה מנסה להשפיע על תכניות הבנייה ליהודים בירושלים.

ההפגנה מחר, מטרתה לומר די להתערבות הבוטה שלהם ולעמידתם לצד האוייבים שלנו. העובדה שמשרדיהם נמצאים בירושלים ושאנו כעיריית ירושלים נותנים להם שירותים מוניציפליים נותנת לנו גם את הזכות למחות נגדם ולקרוא להם להפסיק את ההתנהלות החד צדדית עד כדי אנטישמיות. ובמידה ולא יפסיקו מהתנהלות זו אנו נשקול צעדים נוספים חוקיים כנגד נציגי האיחוד האירופי בירושלים. "

ההזמנה להפגנה מחר מול משרדי האיחוד האירופי, קינג: " זאת בושה עבור האיחוד האירופי שמתנהג בצורה אנטישמית"

ליאון לקבינט הקורונה: " תאפשרו לנו לפתוח גם את כיתות ז'-י' "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן