חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייח חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן רכש כ 50% מבית"ר ירושלים

 

בהודעה שיצאה מוקדם יותר היום מטעם המועדון נכתב:

יום היסטורי ומרגש בתולדות בית״ר ״גשם״ ירושלים היום (ב׳) בשעות הצהריים נחתמה עסקת שותפות בבעלות על הקבוצה בין מר משה חוגג לשייח חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן.

השייח, אשר נחשב לאחד האנשים המכובדים באיחוד האמירויות, וחלק ממשפחת המלוכה, רכש לאחר משא ומתן ארוך כ-50 אחוז מהבעלות של המועדון, כשההתחייבות להשקעה שלו תעמוד על למעלה מ-300 מיליון ש״ח בעשר השנים הקרובות (כולל החזר השקעת בעלים).

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

הכסף אשר ייכנס לקופת המועדון ישמש בראש ובראשונה להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות. כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש לקבוצה שיכלול גם את בנו של השייח׳, מוחמד בן חאמד בן ח׳ליפה, אשר יהיה נציגו בכל הקשור למועדון.

הבעלים משה חוגג אמר דקות לאחר החתימה: ״ערב חג החנוכה המנורה הבית״רית נדלקת באור חדש ומרגש במיוחד. אנחנו מצעידים ביחד, כולנו, את המועדון לימים חדשים של דו קיום, הישגיות ואחווה למען המועדון והקהילה שלנו ולמען הספורט הישראלי״.

השייח׳ חמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן אמר: ״אני נרגש להיות שותף במועדון כזה מפואר כפי ששמעתי עליו ובעיר כזו, עיר הבירה של ישראל ואחת הערים הקדושות בעולם. שמעתי רבות על השינוי המתחולל במועדון ועל הדרך שבה הדברים מתנהלים, ואני שמח לקחת חלק בכך.

אנחנו רואים לנגד עינינו את התוצאה הפנומנלית של פירות השלום והאחווה בין העמים ומתווים הלכה למעשה דרך חדשה בקירוב לבבות בין העמים באמצעות הספורט. נעמיד ביחד קבוצה שתשאף הכי גבוה ורחוק שאפשר מתוך רצון לראות את בית״ר ירושלים מגיעה לבמות הגבוהות ביותר בכדורגל. יאללה בית״ר!״

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן