חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש אגף הרפואה באיחוד הצלה: "קורא לכל המתנדבים להתחסן"

למוקד החיסונים של הכללית במחוז ירושלים הגיעו היום להתחסן בכירים בארגון 'איחוד הצלה' שקראו לכל מתנדבי הארגון לבוא ולהתחסן כדי להעניק טיפול בטוח בשטח.

באדיבות המצלם

ארגון איחוד הצלה ניצב בחזית ההתמודדות עם הקורונה בשטח כבר מתחילת פרוץ המגפה. המתנדבים מטפלים גם במקרים של אנשים שהתגלו כחולי קורונה. על מנת להמשיך להעניק טיפול רפואי בטוח בשטח וכחלק מהתחסנות הצוותים הרפואיים גם מתנדבי הארגון אמורים להיות בין הראשונים להתחסן.

היום, במוקד החיסונים של הכללית בירושלים, התייצבו אבי מרכוס מנהל אגף רפואה באיחוד הצלה ואתו מושיקו מוסקוביץ מנהל אגף המבצעים באיחוד הצלה, כדי לקבל את החיסון הראשון נגד הקורונה. השניים התקבלו על ידי הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי בשירותי בריאות כללית מחוז ירושלים.

לאחר קבלת החיסון, פנה אבי מרכוס מנהל אגף הרפואה באיחוד הצלה למתנדבים ואמר: "קיבלנו כעת בקופת חולים כללית את החיסון הראשון לקורונה, אני קורא לכל המתנדבים לגשת ולהתחסן, הקורונה היא מחלה ארורה ורעה, אני רוצה שכולנו נהיה בריאים, אנא גשו להתחסן ולהתמגן".

הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי בשירותי בריאות כללית מחוז ירושלים שנמנה אף הוא על מתנדבי הארגון, הצטרף לקריאתו של מנהל אגף הרפואה וקרא גם הוא למתנדבים שפועלים רבות בסיוע לחולי קורונה ובכלל לגשת להתחסן: "כאנשים שעוסקים בהצלת חיים יומיומית, המתנדבים צריכים להראות דוגמא לכלל הציבור ובנוסף עליהם להיות בטוחים שמלאכת הצלת החיים שלהם נעשית בצורה הכי בטוחה וללא חשש גרימת נזק לאחרים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן