חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתוני תחלואת קורונה וחיסונים – 30.12

על פי הנתונים של קופות החולים ומד"א, הנמצאים בעיריית ירושלים, אתמול (29.12) חוסנו בירושלים 10,955 איש. עד כה בוצעו בירושלים כ-54 אלף חיסונים.

מחלקת הקורונה בהדסה – צילום: דוברות המרכז הרפואי הדסה

על פי הנתונים של משרד הבריאות הנמצאים בעיריית ירושלים, נכון ל-29.12 בחצות היו בירושלים 8306 חולים פעילים.

על פי הנתונים ניתן לראות שבמקביל לעלייה בתחלואה בכל הארץ גם בירושלים עצמה קיימת מגמת עלייה בהדבקה. ביממה האחרונה אותרו 1153 חולים חדשים, כש-350 החלימו. חלוקת החולים – 521 בחרדי, 364 בכללי, 140 במזרח העיר ו-128 לא משויך.

לציין כי על פי נתוני הרמזור בוכרים-גאולה, רוממה, הר נוף, רמות, בית וגן, סנהדריה-מעלות דפנה-רמת אשכול, רמת שלמה, לב העיר-מוסררה, נווה יעקב, כפר עקב, חומת שמואל, קרית היובל-רמת שרת-מלחה-הולילנד, גבעת שאול-גבעת מרדכי, ואדי ג'וז-שייח' ג'ראח', גינות העיר, גוננים, הגבעה הצרפתית-גבעת המבתר, בית חנינא, תלפיות מזרח, פסגת זאב וקרית מנחם-גבעת משואה אדומות.

עיריית ירושלים ממשיכה גם השבוע את מבצע החיסונים רחב ההיקף, זאת בשיתוף משרד הבריאות וכלל קופות החולים וקוראת לתושבי העיר לבוא ולהתחסן. לקבלת הפנייה לחיסון יש לפנות אל קופות החולים.

במקביל קוראת עיריית ירושלים לתושביה להמשיך להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות ולשמור על ריחוק חברתי וכן לצאת ולהיבדק וכך לסייע במאבק בנגיף. מידע על עמדות בדיקת קורונה ברחבי העיר ניתן למצוא באתר העירוני.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן