חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנשי הצוות ודיירי כפר השיקום נתנו כתף ללוחמה בקורונה

אנשי הצוות ודיירי הכפר השיקומי "עדי נגב נחלת ערן" וצוות ודיירי ומשפחות מרכז 'עדי ירושלים' התחסנו לקורונה.

רשת 'עדי' בשיתוף מגן דוד אדום וביוזמת מטה "מגן אבות" במשרד הבריאות השלימו היום את הסבב הראשון לחיסון נגד נגיף הקורונה. רשת 'עדי' הכוללת את הכפר השיקומי 'עדי נגב – נחלת ערן' ואת מרכז 'עדי' בירושלים היא עמותה המהווה מסגרת חינוכית טיפולית ושיקומית לילדים ובוגרים עם מוגבלויות קשות ומצבים רפואיים מורכבים. את החיסון קיבלו למעלה מ-1,000 עובדים, דיירים ובני משפחות הדיירים ממסגרות הפעילות של הרשת.

למבצע החיסונים קדם מבצע הסברה של הרשת שכלל שיחות הסברה לכל משפחות הדיירים, סרטוני הסברה והדרכה לעובדים ואפשרות התייעצות עם רופאי הרשת בכל משמעויות החיסון. ההיענות לחיסונים הייתה מרשימה ביותר. השאיפה המאחדת של כלל המתחסנים הייתה, שהחיסון ישיב את השגרה לחייהם של הדיירים הצוות והמשפחות, שהתמודדו בתקופה האחרונה עם האתגר הגדול של תקופת הקורונה.

דורון אלמוג, אלוף (במיל'), יו"ר ומייסד הכפר השיקומי עדי נגב נחלת ערן, וחתן פרס ישראל אמר: "שמחנו לקבל את מנות החיסונים לצוות ולדיירים ב'עדי נגב נחלת ערן', כחלק ממבצע החיסונים המתרחב ברחבי הארץ. לצד השירותים המגוונים שאנו מעניקים באזור, נמשיך להפעיל ככל שיידרש את תכנית השיקום למחלימי קורונה, המהווה נדבך נוסף של מרכז השיקום המוביל והמתקדם בישראל בתחומי הטיפול המחקר והחדשנות.

אוכלוסיית הכפר השיקומי נמצאת בקבוצת סיכון, והחיסון ישמור על חייהם וחיי הסובבים אותם, ובכך ימנע בידוד של הצוותים הרפואיים. כולי תקווה שמבצע "לתת כתף" יעזור למגר את מגפת הקורונה ברחבי ישראל ונוכל לחזור לשגרה של עשייה ברוכה, חיבוק חברתי ולהמשיך לחזק את החוליות החלשות בחברתנו".

שלומית גרייבסקי, מנכ"ל מרכז עדי ירושלים סיפרה אף היא על המשמעויות של קבלת החיסונים עבור דיירי הכפר: "שמחנו מאוד עם היוודע דבר קבלת מנות החיסונים לצוות ודיירי המרכז. אנו בטוחים שקבלת החיסון הינה אבן דרך משמעותית בדרך לחזרה לשגרה בעדי ירושלים. בין היתר חזרה לפעילות הקהילתית והמשפחתית שנאלצה להשתנות עקב התקופה והייתה קשה לכולנו".

צילום: עמותת עדי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן