חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תחגגו אירוע בתקופת הקורונה

לחגוג? בתקופת הקורונה? וודאי שזה נשמע לא הגיוני, או לכל הפחות לא חוקי. אך גם בתקופה שכזו, ענף האירועים מצא דרכים שונות להמשיך ולשמח חוגגים וחוגגות מאושרים בתקופות שונות ומרגשות ובציוני דרך משמעותיים.

pixabay

למעשה, כל ענף האירועים ביצע מעבר חד מן האולמות וגני האירועים המוכרים והידועים, אל עבר המחוזות היותר אינטימיים, הלא הם המחוזות הביתיים.

אז איך עושים את זה נכון, על-פי ההנחיות והכי חשוב למען הבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו? הנה כמה דברים שכדאי לכם להכיר.

מה מאפיין חגיגה טובה?

אם נחשוב לרגע על המאפיינים העיקריים של אירועים הרי שזו האווירה, התפאורה והמאכלים שמלווים את החוגגים והחוגגות לכל אורכו של המאורע החגיגי.

מספר המוזמנים בהחלט יכול להשפיע על האווירה, אך ישנם גם רגעים שבהם עלינו להתפשר ולהכיר בצורכי השעה. לכן, בחרנו להסתכל על חצי הכוס המלאה, והבאנו עבורכם מספר טיפים נהדרים שיאפשרו לכם להרגיש ממש כמו באולם בשעת ערב עמוסה.

קולינריה במיטבה

אנחנו יכולים להיות אלופים בבישולים, אך גם אם מדובר בכמה עשרות בודדות של מוזמנים, הרי שמדובר באתגר לא קטן כלל, כזה שיכול בהחלט להפוך את המלאכה למאתגרת מאוד וקשה.

חברות הקייטרינג השונות, עשו מאמצים כבירים כדי להתאים את עצמן לצו השעה, וכיום הן מציעות מגוון רחב של פתרונות שונים.

מגשי אירוח מומלצים בעיקר עבור מי שמחפשים קייטרינג במלוא מובן המילה, שילווה מאורע חגיגי כמו חתונה, ברית או בריתה. המגשים כוללים שפע של מאכלים ומעדנים קולינריים נפלאים, וניתן להזמין בין קייטרינג חלבי לבשרי, ולבחור מתאבנים, מנות ראשונות, משניות, עיקריות ועד לקינוחים.

הבחירה במארזים אישיים יכולה אף היא להתאים למגוון של אירועים, לרבות חגיגות קטנות במקום העבודה לעובדים מצטיינים, בואו של חג, ציון הישג משמעותי בעבודה, עובד חדש שהתקבל או קידום לאחד מן העובדים בחברה. ניתן גם לבחור במארזים אישיים לאירועים קטנים כמו חגיגות יום הולדת. המארזים מעניקים לכל אדם ואדם את היכולת לסעוד ולאכול בנחת במגש אישי משלו, שכולל שפע של מאכלים שונים.

אווירה

בהיבט של האווירה, יש רצוי ויש מצוי. חשוב תמיד שנתרכז במה שאנחנו כן יכולים לספק למוזמנים שלנו.

האם אפשר לשנות את עיצוב הבית מן הקצה אל הקצה? וודאי שלא, אך כן אפשר להצטייד במספר דברים שיעניקו אווירה קצת שונה. דוגמה קלאסית לכך היא מערכת הגברה. החליטו על המוזיקה שתלווה את הערב, חישבו על מוזיקה של בופה, שירים שילוו את השיא של הערב, ושירים סיום.

אפשר לצייד את השולחנות במפה יפה וחד פעמית, וכן בכלים חד פעמיים יוקרתיים שיעניקו ממש את המראה שאנו מחפשים. לא תאמינו איזה מהפך תוכלו לערוך בבית, וכל זאת בתקציב אפשרי.

נכתב בשיתוף תמרים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן