חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירותי מנעולנות בירושלים

רוב האנשים לא חושבים על שירותי מנעולנות  עד אשר הם נזקקים לשירות כזה, אך ישנה חברת מנעולנים שיש להם היסטוריה ארוכה של עזרה לאנשים בתחום המנעולים.

הם מתמחים בשחזור מפתחות, החלפת מנעולים ובדרך כלל במיגון על בתים ועסקים מפני גישה בלתי מורשית באמצעות מנעולים ומנגנוני אבטחה. הם עובדים על מנעולי דלתות ויכולים להציע מגוון מנעולים בטיחותיים  על מנת למזער פריצות, לייצר מפתחות חדשים ולהחליף מנעולים. אם אתה זקוק לשירות מנעולנים לבית או שירות מנעולנות לעסק, בייחוד אם אתם מירושלים וסביבתה וזקוקים לשירות מנעולנות באיכות גבוהה, אנא התקשר אלינו. בין אם עבור מנעולנות הבית, העסק, המשרד או אפילו המגורים הפרטיים שלך, אנו יכולים לייעץ לך ולענות על כל צרכיך בעזרת השירותים שלנו בירושלים.

באייל שירותי פריצה ומנעולנות אנו מתמחים במנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה שונים לבתים, משרדים, מתקני תעשייה ורכבים. אנו מציעים מוון מנעולים של מותגים מובילים בענף, כולל רב בריח, אווה, מולטילוק , קבה ומותגים רבים אחרים. המנעולנים שלנו יכולים להחליף את כל סוגי המנעולים כמו מנעולי דלתות, חלונות, דלתות ומנעולי דלתות זכוכית, כמו גם מנעולי כניסה והכנת מפתחות ללא מפתח לרכבים, משאיות, טנדרים ורכבים אחרים. הם מתמחים במתן שירותים בתחום מנעולי רכב, מגורים ועסקים בירושלים, המכסים את כל היבטי הנעילה, שכפול המפתחות, אבטחה, נעילה ופריצה של רכבים וכלי רכב באופן כללי. אנו יכולים לתקן בקלות מפתחות שבורים, לתקן מנעולים שבורים מדלתות ולבצע פריצת מנעולים. אנו יכולים לחלץ מפתח שבור ממנעול, לפתוח מכונית נעולה, להחליף את הקודן ואפילו להחליף ולשפץ סוויץ לרכב שלך. מנעולי הרכב שלנו יכולים גם ליצור מפתח חדש ולהסיר את המפתח השבור מהמנעול.

היה והשארת את המפתח בדלת והדלת נטרקה, אתה יכול פשוט להתקשר למנעולן בירושלים מקצועי כדי לבצע את העבודה. אם יש לך מפתח שבור במנעול ואתה צריך להחליף את המנעול, פנה לשירות המנעולנים שלנו כדי על מנת לסייע לך. אנו נותנים שירותי מנעולנות דחופים מתקנים ומחליפים את כל סוגי המנעולים. אז אם אתם מחפשים מנעול או שירותי פריצה לבית או לרכב שלכם, תוכלו לסמוך על מנעולנים מירושלים מקצועיים של אייל שירותי פריצה ומנעולנות ויצרני מפתחות מוסמכים המתמחים במנעולים מכל הסוגים מכל החברות.

מכיוון שפעילותו של מנעולן מורכבת ומגוונת, נדרש ידע וניסיון רב ממנעולן מנוסה להתעסקות עם מנעולים.

אם עברת לדירה חדשה, מומלץ מאוד שירותי מנעולנות להחליף את המנעולים. רצוי לבדוק אצל מנעולן מוסמך מקצועי בקרבתכם את האפשרות הטובה ביותר להחלפה חדשה של המנעול.

אם הדלת מסרבת להיפתח, עליכם להתקשר למנעולן מוסמך לתיקון התקלה. אם מנעול הדלת שלך פגום או קשה, מנעולן יכול לפתוח את הדלת ובמידת הצורך לעזור לך בשיפור והחלפת מנעולי הבית שלך. לאחר שהתקשרת למנעולן, יגיע המנעולן בדרך כלל תוך 20 דקות לתקן את המנעולים בדירה. מנעולן טוב גם יתן לך הערכה לגבי טיב המנעולים בדירתך. ייעץ לך על הדרכים הטובות ביותר להחלפת המנעולים וסוגם על פי התקציב שלך.

מנעולים מסוימים עשויים לדרוש שינוי בפתחי הדלת ותוספות הגנה שונים על מנת להעניק לך רמת בטיחות מושלמת.

בעת צרה שדירתך ננעלה או משרדך, עליך תמיד לשכור שירות ממנעולן המוכר על ידי עמותת המנעולנים, הם  מבוקרים ויכולים לעזור לך על ידי תיקון או החלפת המנעול. אתה יכול גם לעזור במפתחות לנעילת הדלת וגם לתקן מנעולים שחוקים ולחלץ מפתח שבור בצילינדר המנעול, וזאת בדרך מקצועית ובמחיר הוגן

אם אתה זקוק לפריצה לבית שלך, זה עולה בין 250 ל 650 שח לשכור שירותי פריצה ולפתוח את המנעול או הדלת, שיכול לכלול את עלות החלפת המנעול. אם אתה איבדת את המפתחות וצריך לפתוח את הדלת, מנעולן טוב צריך לקחת לו עד 30 דקות לפריצת הדלת הנעולה – הזמן שלוקח לפריצה תלוי בסוג המנעול וטיבו.

א המנעול נשחק, שבור או שהמפתח נתקע, עליך לתקן אותו במהירות האפשרית כדי למנוע נזק נוסף ואי נוחות. אם מנעול הדלת שלך אינו מתפקד כראוי והמפתחות שלך נתקעים או כל תקלה שהיא בדלת או המנעול, התקשר מיד לשירות מנעולנים מירושלים מחברתנו ואנו נגיע במידית לתת לך את השירות הכי מקצועי והוגן שיש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן