חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש העיר ביקר בהפתעה במיזם החסד 'שבענו'

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, ערך בהפתעה ביקור במיזם החסד הירושלמי 'שבענו' המחלק מידי שבוע עשרות סלי מזון למשפחות חולות ומבודדות בתקופת הקורונה.

מאחורי המיזם הייחודי, עומד איש החסד הרב חיים שלמה ברנשטיין, תושב שכונת רוממה בירושלים, שבחודשים האחרונים מפעיל יחד עם רעייתו את המיזם מהמטבח הביתי שלהם כשהם שולחים כל שבת כחמישים סלי שבת הכוללים את כל סעודות השבת למשפחות חולי קורונה בעיר.

במהלך הביקור סיפר הרב ברנשטיין כי החל בפעילות בעקבות מקרה אישי שלו ושל משפחתו.
"משפחתי חלתה בקורונה ונחשפתי לקשיים הגדולים שיש למשפחה בתקופה הזו. החלטתי לעזור למשפחות בשכונה, ובישלתי ארוחות פה ושם למי שצריך.

תוך שבועות ספורים זה הפך לשיטפון. קיבלתי עוד ועוד פניות שלא יכולתי להשיב את פניהם ריקם, ופתאום מצאתי את עצמי יחד עם כל המשפחה עסוק כל השבוע בבישול וארגון הסלים".

הרב ברנשטיין סיפר כי המיזם הייחודי מראה את הפנים היפות של תושבי ירושלים. "אין מאחורי ארגון או משרד לגיוס כספים. כל הפעילות הזו נעשית בנדיבות ליבם של אנשים ששמעו על הפעילות הזו, ופשוט תורמים סל ועוד סל.

אין לנו תרומות גדולות, אלא תרומות קטנות של יהודים שהחליטו שיחד עם הקניות לשבת הם ישמחו משפחה בסל מזון, או יהודי שחוגג בר מצווה לבן שלו ורוצה לשמח עוד כמה יהודים. אני רואה את עם ישראל ביופיו", אמר.

בתום הביקור שכלל סיור ב'מפעל החסד' שמשתרע מהסלון ועד המטבח שהתמלאו בארגזי ענק הכוללים דגים, עופות, קוגלים, סלטים, עוגות, ועוד ועוד ממיטב מאכלי השבת, יחד עם חשיבה על הפרטים הקטנים כמו פיצוחים וממתקים לילדים, הודה ראש העיר לרב ברנשטיין על פעילותו בשמו ובשם תושבי העיר ואיחל לו שימשיך בפעילות החסד גם אחרי הסיום הקרוב של מגיפת הקורונה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן