חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בנאום הבכורה: הלוחם הגוראי מחטיבת גבעתי שהפתיע את הח"כ הטרי מ'יש עתיד'

הח"כ הסרוג הטרי של יש עתיד משה טור-פז נאם היום את נאום הבכורה שלו בפני מליאת הכנסת והקדיש את הרגע המשמעותי בחייו ללוחמים בפלוגות החרדיות בגבעתי וצנחנים אותם עזר לייסד • "לא חרדים בכאילו, לא על יד, חרדים לדבר ה'".

באדיבות: המצלם

ח"כ טור-פז שנכנס לכנסת בעקבות ההתפטרויות האחרונות במפלגת יש עתיד נאם היום את נאום הבכורה שלו באולם המליאה, בדבריו סיפר על הקמתם של הפלוגות החרדיות בגבעתי וצנחנים, אותם הקים במסגרת ארגון שח"ר.

"הדבר החשוב ביותר שאני עוסק בו בשנים האחרונות הוא שילוב חרדים בצה"ל ביחידות לוחמות, יותר מאלף חרדים התנדבו לשירות משמעותי וקרבי בחטיבות גבעתי ובצנחנים, במקומות בהם הייתי שותף ועל כך גאוותי".

בהמשך הנאום שיתף ח"כ טור-פז בחוויה אישית, כאשר בשעת לילה מאוחרת במהלך ימי המילואים התקבלה שיחת טלפון עם הודעה שבה התבקש להגיע למוצב "הברך" שנמצא בשטח ישראל בסמוך לעיירה בית חנון ברצועת עזה.

וכך סיפר "בסביבות עשר בלילה הגעתי לשער המוצב, את השער פתח לי חסיד גור, הוא היה הש"ג, זיהיתי את החסידות לפי הפאות המגולגלות מתחת לכיפה.

נכנסתי בשערי הפלוגה החרדית המבצעית בחטיבת גבעתי, היו שם קרוב למאה חרדים ששירתו בפלוגה, לא חרדים בכאילו, לא על יד, חרדים לדבר ה', והפלוגה נראתה מעולה, מבצעית, מתוקתקת, כמו שפלוגה בצה"ל צריכה להיראות, זה ייתכן, השילוב אפשרי, ויכולות להיות עוד עשר פלוגות כאלה, עוד עשרים, וזה עוד יקרה", סיים את נאום הבכורה.

באדיבות: המצלם

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן