חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוסן האדם ה-150,000 בירושלים: מורה בחינוך המיוחד

מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה בירושלים ממשיך לצבור תאוצה: היום, ה-12.1, נערך החיסון ה-150,000 בירושלים, במתחם החיסונים של 'שירותי בריאות כללית' בארנה.

המתחסן ה-150,000 בעיר הוא יניב גייר (40), תושב ארנונה, מורה מזה 13 שנה ומדריך מורים בחינוך המיוחד, המלמד את תחום הטכנולוגיה בבית הספר לחינוך המיוחד בן יהודה בעיר.

"בתור אנשי חינוך עלינו להתחסן גם כדי להוות דוגמה אישית וגם על מנת להמשיך בפעילותינו וליצור רצף חינוכי לתלמידים שלנו, בכלל המסגרות, מבלי לסכן או להסתכן", מסביר גייר.

את מעמד החיסון המיוחד ליוו מנכ"ל עיריית ירושלים איציק לארי ומנהל מחוז ירושלים ב'כללית', מיכאל מישורי-דרעי. את החיסון ביצעה האחות הילה מנדלוביץ.

מבצע החיסונים בירושלים נכנס לשבוע השלישי שלו, כאשר השבוע החלו להתחסן גם אנשי מערכת החינוך בעיר.

בעירייה עושים מאמצים כדי שתוך שבועיים יחוסנו כלל אנשי מערכת החינוך הפועלים בעיר.

מנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי אמר על מבצע החיסונים בירושלים: "העיר ירושלים מנהלת היטב את מבצע החיסונים לנגיף הקורונה. נפעל לכך שבשבועיים הקרובים נשלים את מבצע החיסונים לכל אנשי מערכת החינוך בעיר, במטרה לצאת מהסגר עם מערכת חינוך פעילה, בריאה ופתוחה. אני קורא לציבור הירושלמי ולאנשי מערכת החינוך – צאו להתחסן. את הקורונה ננצח יחד".

מיכאל מישורי- דרעי, מנהל מחוז ירושלים כללית אמר על החיסון ה-150 אלף: "שמחנו לבצע את החיסון ה-150 אלף בירושלים, לתושב העיר שהוא גם מבוטח כללית. לאורך המבצע, בשיתוף הדוק עם עיריית ירושלים, כללית פועלת על מנת לחסן את כלל מבוטחיה באוכלוסיית היעד ושמחה לפגוש כעת גם את עובדי החינוך המיוחד.

אנו ערוכים להרחבת המבצע בהתאם להתוויות משרד הבריאות ומפצירים בציבור להגיע להתחסן".

צילום: דוברות עיריית ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן