חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סלטים, דגים, בשרים, טכניקות וטיפים: השף אבי לוי בצמד סדנאות דיגיטליות

שנים אחרי שהוציא לאור ספר מתכונים מצליח שהפך לרב-מכר במשך עשרה שבועות, יוצא השף אבי לוי בצמד סדנאות דיגיטליות המכילות את המאכלים המשובחים עליהם גדל בבית אמו וסבתו. • אבי לוי: "חשוב לי לשמר את המטבח שלי ולהכניס את הצופים אליו בצורה ברורה ביותר דרך המסך."

בעשר השנים האחרונות פרסם השף אבי לוי מתכונים רבים שבנה הן מזיכרונות ילדות והן ממתכונים שלמד מאמו וסבתו, אך הבין שעם כל הכבוד, להסברים על מתכונים ספציפיים חשוב להדגיש אלמנטים חשובים דוגמת טכניקות בישול, בחירת מרכיבים והדרך לבשל בצורה נכונה ונקייה יותר, לכן במהלך הסגר השלישי בנה לוי צמד סדנאות.

הסדנה הראשונה, היא סדנה טבעונית ובה תמצאו ארבעה סוגי סלטים עיקריים: מטבוחה  אלג'יראית, סלט ג'עלוק, חצילים קלויים, חציל קלוי בסילאן ושמן זית וסלט פלפלים מתוקים בשום קונפי, סיר ממולאים עשיר מאד במילוי אורז וירקות, איך מתנהגים עם ירקות ואיך לבשל אותם נכון, איך לבחור ירקות טריים לסלט שוק עשיר וחיתוך הירקות עצמם.

לקינוח הסדנה תמצאו מתכון להכנת קוסקוס בעבודת יד בשיטה מהפכנית שתפתיע אתכם מאד! כדי לקצר את זמן הבישול, הסדנה הטבעונית תימכר במחיר 190₪.

בסדנה השנייה תכלול בין השאר את מה שמכנה לוי "סוד הסודות במטבח" – סיר דגי הטונה לערב שבת, כמו כן מתכון לצליית דג לברק שלם בתנור ובגריל עם לימונים ועשבי תיבול, פילה צלוי במחבת בתוספת כרובית, בצל ועגבניות וכמו כן קציצות בשר: מתכון, מה מומלץ ולמה? מתכון שמתאים גם לילדים.

צלי כתף-דרכי הכנה נכונה, מיקוד בזמנים וטיפים, פרגית ממולאת בפריקה (חיטה מעושנת) ברוטב פלפלים, הסבר על הכנת רטבים עמוקים ומדוע הם עדיפים וגם פירוט על תבלינים, טכניקות וטיפים מיוחדים, סדנה זו תימכר אף היא במחיר 190 ₪.

מי שיחליט לרכוש את צמד הסדנאות יוכל לרכוש אותן במחיר 290 ש"ח.

השף אבי לוי: "לראשונה בחיי אני מוציא סדנאות דיגיטלית, ונענה לבקשות הרבות שגדלו במיוחד בשנה האחרונה.

בצמד הסדנאות שעליהן עבדתי המון, אלמד מתכונים, טכניקות וטיפים רבים שילוו את הצופים בכל שלב במטבח.

היה חשוב לי לשמר את המטבח שלי ולהכניס את האנשים אליו בצורה ברורה ביותר דרך המסך כדי שיוכלו להבין את הבסיס שלו ולאחר מכן יוכלו להתקדם בצורה משמעותית במטבח וללמוד דרכים רבות ומגוונות לבשל אוכל טעים ונכון."

צילום: אסף קרלה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן