חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התחזה לצלם אופנה וביצע מעשים מגונים בקטינים

צעיר ירושלמי נעצר אחרי שהתחזה לצלם אופנה וביצע שורה של עבירות מים בקטינים. הפרטים המלאים בפנים

במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על חפים מפשע בכלל, וקטינים בפרט, מפני פגיעות ברשת, בשיטות מגוונות, נעצר ביום 12.6.2019 על ידי יחידה 105 בלהב 433, שלומי מרון (32), תושב ירושלים, בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין לכאורה בעשרות קטינות, לרבות פגיעה בפרטיות באמצעות צילום ברשות היחיד ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה.

על-פי חומר החקירה, החשוד נהג לפרסם מודעות ברשתות החברתיות ובהן ציין כי הוא צלם שמחפש נערות לצילומים תמורת תשלום. בחלק מהפרסומים אף ציין כי הוא מחפש נערות בגילאים 12-14 ושהצילום יערך בבגדי ים. לאחר שביסס את הקשר עם נערות שפנו אליו, תוך ניצול בוטה של תמימותן ורצונן לדגמן ולהתפרסם, ביקש מהן להגיע לסטודיו בבתי מלון שונים לצורך צילומים כשהוא נוהג מבעוד מועד להתקין בחדרי המקלחת מצלמות נסתרות שצילמו את הקטינות ברגעים אינטימיים, לרבות החלפת בגדים.

על פי החשד, החשוד המשיך בקשר עם מספר קטינות שצילם ושכנע אותן להצטלם בעירום תמורת תשלום של מאות ואלפי ש"ח.

החשוד פעל משך תקופה באופן עקבי ושיטתי, פיתח שיטות פעולה על מנת להונות את הקטינות במטרה לגרום להן לשתף עמו פעולה.

מדובר בחקירה סמויה ומורכבת, שהתנהלה במשטרת ישראל מזה מס' חודשים, במהלכה הופעלו אמצעים טכנולוגיים ואחרים.

החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ובתיאום עם גורמי הרווחה.

בשלב זה, לצד חקירת החשוד ובחינת חומר הראיות, ממשיכים במיקוד מאמץ חקירתי, בין היתר גם באיתור וגביית עדויות מקטינות נוספות שייתכן והחשוד יצר עימן קשר או פגע בהם, בהתאם לחשדות המיוחסים.

מעצרו של החשוד הוארך אתמול בבית משפט השלום בראשון לציון עד ליום 23.06.2019.

להלן רשימה של שמות כינוי ופרופילים פיקטיביים בהם עשה החשוד שימוש ברשתות החברתיות:

*אינסטגרם:*

Shalompho

Shalomben1

Hhmodelsh

Shalom_fasion_photography

*פייסבוק:*

Shalom photomaker – שלום צלם אופנה

לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן וקטינה/ קטין נוספים נפלו קורבן להונאה מסוג זה נא לפנות בהקדם למוקד 105 (מוקד לפניות לדיווחים על אלימות רשתית של משטרת ישראל) לגבי כל חשד או חשש באשר הוא.

יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, מוקד 105- המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות כלל ממשלתית למלחמה באלימות רשתית של שוטרים לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה. המוקד מעניק שירות הוליסטי לציבור בתחום עיסוקה של היחידה.

במסגרת יחידה 105 פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגים מתקדמים לאיתור ואכיפה כנגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן