חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממשיכים להפיץ את הבשורה: רשת אלן קאר פותחת סניף נוסף בירושלים, החמישי בישראל ורביעי תוך שנתיים

האחים שופל

רשת אלן קאר, רשת עולמית של מרכזי גמילה מעישון וטיפול בהתמכרויות, פועלת יותר מ-13 שנה בישראל לגמילת ישראלים מעישון וכעת פותחת סניף חדש בירושלים.

בשנה האחרונה המשיכה הרשת להתרחב. זאת, למרות אתגרי הקורונה, במטרה לייצר פריסה ארצית ובכך להנגיש את השיטה עבור כלל אזרחי ישראל.

אחרי שבנובמבר 2020 פתחה סניף בבאר שבע, תשיק הרשת סניף חדש בירושלים בסוף ינואר 2021, יהיה זה הסניף ה-5 של הרשת בישראל.

השקת הסניף בהשקעה של חצי מיליון ₪ הממוקם בשכונת היוקרה "משכנות האומה" ומתפרס על שטח של כ170 מ"ר. הסניף כולל משרדים, חדר סדנאות מרשים עם פינת חמד סמוכה לישיבה ואפילו לעישון – במהלך הסדנה מאפשרים למשתתפים לעשות הפסקות עישון.

את הסניף ינהלו האחים הירושלמים יאיר ומנחם שופל. יאיר שופל הוא עורך דין וותיק, שנגמל מעישון באמצעות שיטת אלן קאר לפני תשע שנים.

מנחם שופל, הינו איש עסקים בתחומי הנדל"ן והקמעונאות, נגמל מעישון לפני שלוש שנים גם באמצעות השיטה, בעקבות אחיו יאיר.

לדברי עו"ד יאיר שופל: "החלטנו לשלב בין שליחות לעסקים. ראינו כיצד השיטה הצליחה להפוך את חיינו לטובה, והחלטנו שאנו רוצים להצטרף לרשת ולסייע בהפצת הבשורה לציבור הכללי ובמיוחד לציבור החרדי.

זה ציבור שנחשב מעשן יותר מהממוצע בישראל, על אף שהתמכרות זו אינה מתכתבת עם הציווי האלוקי לשמור על נפשותינו.

אנו רוצים לסייע ולקחת חלק בשליחות החשובה של רשת אלן קאר להפוך את העולם לנקי ובריא יותר , ומודים על ההזדמנות".

לדברי אסף אשכנזי, מנכ"ל אלן קאר בישראל: "הקורונה יצרה נזקים רבים, ואחד מהגדולים שבהם הוא העלייה בעישון בקרב מעשנים פעילים וחזרת מעשנים שנגמלו להרגל המסוכן.

אני גאה מאוד ונרגש לפתוח את הסניף החדש בירושלים עם השותפים שלנו, יאיר ומנחם שופל. מטרת הפעילות בסניף הזה, מלבד מימוש החזון של הרשת לפריסה ארצית, היא לפנות לציבורים שנחשבים עדיין למעשנים מעל הממוצע, החברה החרדית והחברה הערבית שהם רוב תושבי העיר ירושלים".

אודות שיטת אלן קאר: שיטת גמילה מעישון שפיתח בריטי בשם זה ופועלת מאז 1983. קאר, רואה חשבון במקצועו, הפסיק לעשן בגיל 48. זאת, לאחר שעישן בין שלוש לחמש קופסאות ביום במשך שנים, ולא הצליח להיפטר מהתלות בסיגריות.

שיטת הגמילה שפיתח, יצאה מנקודת מבט הפוכה מרוב השיטות הקיימות – הוא החליף את השאלה למה לא כדאי לעשן? בשאלה – למה בעצם אני כן מעשן?.

מאז, הפך לאימפריה עולמית של יותר מ-150 מרכזים ב-57 מדינות בעולם. עד היום נעזרו בשיטת "אלן קאר" יותר מ-50 מיליון מעשנים. סניף הדגל התל אביבי, של "אלן קאר" בישראל, נחשב לאחד הסניפים המצליחים של הרשת העולמית.

לצד סדנאות פרונטליות בסניפים, ניתן לעבור סדנאות גמילה באון ליין, מוצר חדש שהושק בחודשי הסגר בהתאם למציאות החדשה בצל הקורונה.

האחים שופל
צילום: יח"צ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן