חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עובר דירה: עופר ברקוביץ' עוזב את עיריית ירושלים ומצטרף לרשימת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער

הערב הודיע גדעון סער יו"ר תקווה חדשה, על כך שעופר ברקוביץ', מי שהתמודד בבחירות האחרונות לראשות עיריית ירושלים, מצטרף לרשימת תקווה חדשה לכנסת ה-24.

בהודעת מפלגת תקווה חדשה נכתב: "עופר ברקוביץ', יו"ר תנועת "התעוררות" בירושלים- התנועה המוניציפלית הגדולה בישראל, וחבר מועצת העיר, מצטרף לנבחרת "תקווה חדשה". ברקוביץ', בן ה-37, הוא יליד ירושלים, ומכהן כחבר מועצת העיר ירושלים בעשור האחרון. בעבר כיהן כסגן ראש העיר. ברקוביץ' הוא בוגר תואר ראשון בחוג לפילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה באוניברסיטה העברית. רס"ן במיל'.

גדעון סער יו"ר תקווה חדשה ומועמד המפלגה לראשות הממשלה אמר על ההצטרפות של ברקוביץ': "עופר ברקוביץ' הוא דוגמא למנהיגות צעירה שלוקחת אחריות ונאבקת על העתיד. הצטרפותו ל"תקווה חדשה" משמעותית ומסמלת תקווה חדשה לדור הצעיר במדינה. עופר יוביל את מטה ירושלים בקמפיין הבחירות ומטה המשפחות הצעירות."

עופר ברקוביץ' אמר: ״אני גאה להצטרף לנבחרת תקווה חדשה בהובלתו של גדעון סער. אני מאמין במנהיגותו, ביושרו ובניסיונו העשיר שמבססים אותו כמועמד המתאים לראשות הממשלה. אני מתכוון להיות חייל של ירושלים ולהבטיח את עתידה מהכנסת.
אני מתכוון לפעול למען הצעירים, העסקים הקטנים שנפגעו קשות במהלך משבר הקורונה וזקוקים לנציגות אותנטית שתפעל לפתרונות עבורם. אני מתכוון לפעול לאחדות ישראל, כפי שפעלתי ב"התעוררות" ולחבר את כל קבוצות האוכלוסייה לחזון משותף ודרך חדשה למדינת ישראל".

בשעה שבמפלגת תקווה חדשה שמחים מהצטרפותו של עופר ברקוביץ, בעיריית ירושלים ישנם גורמים שפחות אהבו את המעשה, בלשון המעטה. גורמים בעיריית ירושלים אומרים כי, "עופר ברקוביץ' העדיף לקדם את עצמו במקום את העיר. זה הדבר היחיד שאפשר להבין מהבחירה שלו לעזוב את מועצת העיר לטובת מקום אצל גדעון סער ובכנסת".

חברת המועצה, ד"ר לורה ורטון ממר"צ אומרת כי: "עופר ברקוביץ במועצת העיר זה ממש כמו להיות עם ולהרגיש בלי. הוא רק מזגזג ומשנה את דעתו לפי מה שקל, מצטרף למאבקים רק ברגע האחרון לפני הניצחון. למען האמת, אני מתקשה לזכור מתי לאחרונה ראיתי אותו במשרדו בעירייה.

מה יהיה עכשיו על התעוררות עד הבחירות? הם מתפלגים כמו הליכוד: חלק לביבי חלק לסער. חבל לי על כל הקולות הירושלמים מהמרכז-שמאל שהצביעו לברקוביץ' בלי להבין במה הוא באמת מאמין."

עוד מוסיפה ורטון: "מאז ההפסד על ראשות העיר עופר לא מוצא את עצמו, ובעיקר לא רואה את עצמו בככר ספרא. חבל על הזמן והמקום שהוא בזבז. אני מקווה שכל מאוכזבי התעוררות ימצאו אצלנו, במרצ ירושלים, תנועה פוליטית שאשכרה עובדת בשבילם."

ממפלגת התעוררות נמסר: "התעוררות בירושלים תמשיך לפעול בכל הכח למען תושבי ירושלים, באמצעות הכוח האדיר והאמון שזכתה לו במועצת העיר ירושלים ועם שבעת חברי וחברות המועצה שלה.

התעוררות מאמינה בכוחו של עופר לפעול למען ירושלים מהזירה הארצית ולהיות נציגה של העיר בכנסת, לטובת העיר ותושביה.
יחד עם זאת התעוררות אינה מזדהה פוליטית עם אף מפלגה ארצית ויש לה נציגים בכל המפלגות הארציות, כך היה תמיד וכך ימשיך להיות.

אנחנו מאחלים הצלחה ענקית לעופר ולירושלים!"

בהודעה שפרסם עופר ברקוביץ' הוא כותב: "אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני, תדבק לשוני לחכי, אם לא אזכרכי, אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי.

אני כותב ומתרגש מאוד. אני יוצא היום לדרך חדשה למען ירושלים ולמען ישראל כולה.

בשלוש עשרה השנה האחרונות, מאז השתחררתי מצה"ל, יזמתי והקמתי עם שותפים מדהימים את תנועת התעוררות בירושלים, אני פועל למען תושבי ירושלים, למען עתידה הציוני הסובלני והיצרני של העיר שאני כל כך אוהב. תשע שנים מהם בהתנדבות מלאה.

אני מצטרף היום לתקווה חדשה, בהובלתו של גדעון סער, מתוך אמונה שהמדינה זקוקה למנהיגות ערכית וישרה, לאנשים שמכירים את הקשיים של האזרחים, של הצעירים, של העסקים הקטנים, ויקדמו פתרונות אמיתיים עבורם.

בחרתי בהתעוררות בדרך של אחדות ואמשיך גם עכשיו. אלחם על אחדות ישראל, על החיבור בין הקבוצות והמגזרים השונים בחברה הישראלית, כי כולם כאן להישאר.

עלינו למצוא נתיב משותף יחד, עם אחריות כלכלית וחברתית משותפת, ועם כבוד לכל אחת מהקבוצות.

מאז פרוץ מגפת הקורונה חיפשתי כל דרך לעזור ולהרתם לאתגר העצום שבפניו עומדת החברה הישראלית ותמשיך לעמוד גם אחרי שהמחלה תהיה מאחורינו. גודל השעה מחייב מעשה ושינוי בקנה מידה גדול שאני מאמין שבכוחו של גדעון סער והנבחרת המצוינת של "תקווה חדשה" להביא למדינת ישראל.

אני מתכוון להמשיך ולשרת את החזון הערכים והמטרות עליהם נלחמתי כל חיי בתנועת התעוררות, ובשמם תושבי ירושלים בחרו בי לראשות העיר ולמועצת העיר.

אני לא מוריד מעצמי טיפת אחריות בנוגע למשימה הגדולה לגבי עתידה של ירושלים. אני ירושלמי בכל נשמתי, בכל זירה ובכל מקום שאליו אני מגיע והיא תישאר משימת חיי.

תנועת התעוררות היא מפעל חיי. עמלתי על מוסדותיה הדמוקרטיים, על טיפוח הקהילה והמנהיגים השונים שלה. אינני עוזב את התנועה, ואני מתכוון לדאוג לכך שהפעילות למען תושבי העיר, תימשך בכל כוחה, עם הנבחרת החזקה שלנו ועם כוחות שיסייעו גם מהרמה הלאומית, והשפעתה של התעוררות תגדל.

התעוררות לא מזדהה פוליטית, היא תמשיך להיות בית לחילונים ודתיים וחרדים, ימנים ושמאלנים, מכל הקבוצות ומכל המפלגות. אני אוהב אנשים ממפלגות שונות, הם לא אויבים שלי אלא חברים שלי, ואפעל יחד איתם בצורה עניינית, לטובת מדינת ישראל.

בתחושת שליחות וגורליות אני יוצא היום לדרך חדשה למען ירושלים ולמען ישראל כולה.

בעזרת השם, נעשה ונצליח.

עמוד הפייסבוק של עופר ברקוביץ

 

משטרת ישראל עצרה חשוד שברשותו נשק מסוג M16

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן