חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המירוץ לחיסון: שאטלים ממותגים, כרוזים ייעודים ומתחמים ניידים

משה ליאון
ביוזמת ראש העיר ירושלים, משה ליאון וארגון מד"א: הצלחה חסרת תקדים למתחם החיסונים בישיבת מיר.

מתחם מיוחד שהוקם ברחבת ישיבת מיר ביוזמת ראש העיר ירושלים, משה ליאון ומנכ"ל ארגון מד"א, אלי בין, חיסן מאות אברכים תוך שעות ספורות וצפוי להמשיך לחסן עד לשעות הערב.

ראש העיר משה ליאון סייר במתחם שהוקם במיוחד, שוחח עם האברכים ואנשי מד"א, ועודד את העוברים ושבים להיכנס למתחם ולהתחסן.

המתחם הזה הוא אחד מתוך כמה עשרות מתחמים שיזמה עיריית ירושלים בכל רחבי העיר במטרה להנגיש את החיסונים לכלל האוכלוסיות, מיזמים שזוכים להצלחה כבירה והעלו בצורה דרמטית את אחוזי המתחסנים בבירה.

כמו כן, במסגרת המאמצים להנגיש את החיסונים החל מהיום מפעילה עיריית ירושלים שאטלים מיוחדים שעוברים בשכונות ולוקחים אנשים למתחמי החיסונים, בכדי להקל על התהליך.

השאטלים שממותגים בלוגו של עיריית ירושלים ובסלוגן: "צדיק, חמש דקות להתחסן", הסיעו מהבוקר כבר עשרות מתחסנים למתחמי החיסונים ובהוראת ראש העיר הם ימשיכו לפעול גם בימי השלג במטרה למקסם את מספר המתחסנים לקראת החגים הבעל"ט.

כמו כן, בכל השכונות החרדיות מסתובבים רכבי כרוז מיוחדים שמעדכנים את הציבור במקומות החדשים בהם ניתן להתחסן בסמוך לבית, יוזמה שמביאה אף היא מאות מתחסנים חדשים שחששו מנסיעות ארוכות או סבלו מחוסר מידע על מקומות החיסונים.

ראש העיר משה ליאון מודה לארגון מד״א על העזרה בחיסון האוכלוסייה: "אני מודה לארגון מד"א על הפעילות הברוכה, אנחנו נמשיך לעשות הכל על מנת לחסן כמה שיותר אנשים ואני מקווה שכבר בשבוע הבא נחצה את רף השישים אחוזים הקריטי לפתיחת המשק והמסחר. אני שוב קורא לכולם: צאו להתחסן, יחד נחזור לחיים".

משה ליאון
צילום: אריה לייב אברמס, עיריית ירושלים
מד"א
צילום: אריה לייב אברמס, עיריית ירושלים
שני נערים שפרצו לאצטדיון טדי במהלך המשחק אמש הורחקו ממגרשי הכדורגל למשך 10 חודשים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן