חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמרה לו כן: מתנדב ומתנדבת מד״א שהכירו במהלך משמרת משותפת במד"א התארסו היכן שנפגשו לראשונה

מתנדבי מד״א

מתברר שתקופת הקורונה יכולה להיות עבור כמה אנשים תקופה טובה, עד כמה שניתן לומר זאת. עבור וולא תמימי ואחמד קארוט, מתנדבי מד"א בתחנת ירושלים, היא בהחלט הייתה כזאת. זוג המתנדבים מצאו עצמם – ללא היכרות מוקדמת – חולקים מספר משמרות במתחם דגימות הקורונה בראשית המשבר.

בתחילה, הקשר היה מקצועי בלבד, אך כעבור מספר שבועות אחמד עשה את הצעד הראשון – ומאז, השניים הפכו לזוג. לפני כשבוע, בדיוק באותה התחנה בה נפגשנו לראשונה, התארסו השניים.

לפני משבר הקורונה, וולא ואחמד, בני 26, נהגו להתנדב כחובשים באמבולנסים של מד"א. בעת משבר הקורונה, נדרשו הצוותים הרפואיים בארגון לבצע, בנוסף לפעילות השגרה גם דגימות לזיהוי נגיף הקורונה, כחלק מהמאבק הלאומי של הארגון במגפה. אל אותה תחנת הדגימה הגיעו יחד וולא ואחמד – ובתוך מספר שבועות כאמור הפכו לזוג.

השבוע, לאחר חודשי זוגיות מאושרת ומלאת מטושים ודגימות – החליט אחמד להציע נישואין לוולא באותו המקום בדיוק בו נפגשו לראשונה, בתחנת מד"א בירושלים. וולא נענתה בחיוב להצעה, וכעת הזוג המאורס החל לתכנן את היום המאושר, שככל הנראה יתקיים הפעם מחוץ לשטחי תחנת מד"א.

וולא תמימי, המאורסת הטרייה, סיפרה בהתרגשות: "הכרנו במתחם הדגימות, בהתחלה לא היה בנינו קשר קרוב אבל לאט לאט שמתי לב שהוא מנסה להתקרב אליי וקונה לי שוקולדים ומתנות. חבר משותף בעבודה רמז לי שאני מוצאת חן בעיני אחמד והחלטתי לתת לו הזדמנות. לשמחתי זה ממש הצליח".

על הגורל המשותף והצעד המשמעותי, הוסיף אחמד קארוט: "בשבילי מד"א זה גוף מאוד חשוב. מאז שהייתי ילד התרגשתי מכל אמבולנס שעבר ברחוב וידעתי שהמטרה שלי היא לעזור לאחרים ולהציל חיים. לא חלמתי שאמצא במשמרת את אשתי לעתיד. החלטתי לסגור מעגל ולהציע נישואין באותה המסגרת בה הכרנו, במטרה ליצור זיכרון מיוחד ומרגש לכל החיים – שכולל בו את התפקיד החשוב שלנו".

מתנדבי מד״א
צילום: דוברות מד״א
מתנדבי מד״א בהצעת הנישואין
צילום: דוברות מד״א
בצל הקורונה, שומרים גם על בריאות אבני הכותל המערבי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן