חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טקס חילופי מפקדי תחנות אזוריות נערך אמש בירושלים, מי השתתף? | כל הפרטים

כבאות והצלה ישראל

במעמד חגיגי נערך אתמול בשעה 17:30, טקס חילופי מפקדי תחנות אזוריות בירושלים. הטקס נערך במעמד נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר דדי שמחי, ראשי העיר ירושלים מר משה לאון, מפקד מחוז ירושלים טפסר ניסים טויטו ומכובדים רבים נוספים.

במהלך הטקס הועלה אלי אדרי לדרגת טפסר משנה והוא יפקד על תחנת הבירה השוכנת בשכונת גבעת מרדכי וחולשת על חלקה הדרומי של העיר. לסגן טפסר שי נחמיה הוענק כתב מינוי לפיקוד על תחנת האומה אשר מושבה בשכונת רוממה ואחראית על חלקה הצפוני של העיר.

מפקד מחוז ירושלים, טפסר ניסים טויטו אמר בטקס: "המפקדים הנכנסים יפקדו על תחנות גדולות וחשובות אשר תחת אחריותן גזרה רוויה באוכלוסייה ומגוונת, בעלת מתארי עבודה שונים, בהם שטחים מיוערים, בניה לגובה, בניה תת קרקעית ועוד. אני סמוך ובטוח כי הניסיון הרב שצברו במגוון תפקידיהם יסייע בידיהם לרתום את כלל הגורמים יחד לעשייה רבה ומשמעותית.

אלי ושי היקרים, ביום חשוב זה בו אתם מניחים על כתפיכם את העול הכבד של פיקוד על עיר הבירה, אני מאחל לכם הצלחה מרובה ועשייה מבורכת למען העיר ותושביה".

ראש העיר ירושלים, מר משה לאון נאם גם הוא ואמר: "שיתוף הפעולה בין שירותי הכיבוי וההצלה לבין העירייה חובק מגוון רחב של תחומים.
שילוב הזרועות בינינו נוכח בכל עונות השנה, בימי חג ובימי חול,
והוא מהווה יסוד חשוב בשמירה על ביטחונם, בטיחותם ושיגרת חייהם של תושבי ירושלים.

ביום או בלילה, במזרח העיר או במערבה, תמיד אני יודע שיש על מי לסמוך. אני שמח לברך את שני מפקדי התחנות הנכנסים לתפקידיהם בתחנת בירה ובתחנת אומה. שניכם בני העיר ירושלים, שניכם צברתם ניסיון מקצועי רב בשירותכם כמפקדים בעיר. אלי ושי – אני מאחל לכם מעומק הלב הצלחה רבה באתגרים שלפניכם. אנחנו תמיד לצידכם"

טפסר משנה אלי אדרי, בן ה-46, מפקד תחנת "בירה" הנכנס תושב ירושלים נשוי למירב ואב לשלוש בנות. החל את דרכו במערך הכבאות וההצלה בשנת 1996 בתחנת יו"ש כלוחם אש ולאחר מכן מפקד צוות, זאת לאחר שירות משמעותי בחיל הים. סיים קורס קצינים בהצטיינות, וקורס ראש החץ היוקרתי של מערך הכבאות.

אלי עשה תפקידים רבים ומגוונים במערך הכבאות, לדוגמה: היה ממקימי יחידת להבה, היחידה המיוחדת של כב"ה בה שימש כסגן מפקד היחידה. בנוסף, שימש כמ"מ ראש ענף מבצעים מחוזי, ופיקד עד כה על תחנת מרחב האומה.

טפסר משנה אלי אדרי, יעבור לפקד על תחנת מרחב "בירה" החולשת על מרחב דרום העיר.

סגן טפסר שי נחמיה, בן ה-46, נשוי לריבה ואב לשלושה ילדים.
שי החל את דרכו במערך הכבאות בשנת 1997 בתחנת "בירה" בירושלים כלוחם אש ולאחר מכן כמפקד צוות, וזאת לאחר שירות צבאי בחיל האוויר.

שי ביצע תפקידים רבים ומגוונים במערך הכבאות וההצלה.
סיים בהצטיינות קורס קצינים . פיקד על תחנת "הלאום" בירושלים.
שימש כקצין המבצעים בתחנת "האומה" ובשנים האחרונות שימש כסגן מפקד תחנת בית שמש ולאחר מכן כמ"מ מפקד תחנת בית שמש.

סגן טפסר שי נחמיה ימונה למפקד תחנת "האומה" החולשת על מרחב צפון העיר במקומו של טפסר משנה אלי אדרי. בתחנת זו עובדים כ-90 לוחמי אש, קצינים ותומכי לחימה, הנותנים מענה מבצעי לכ-5,500 אירועים בשנה, וערוכים לטפל בכל אירוע בנחישות ובאומץ לב.

הטקס התקיים בנוכחות מצומצמת ותחת הנחיות התו הירוק.

כבאות והצלה
צילום: דוברות כבאות והצלה ישראל
כבאות והצלה ישראל
צילום: דוברות כבאות והצלה ישראל
כבאות והצלה ישראל
צילום: דוברות כבאות והצלה ישראל
נעצר חשוד בזריקת בקבוקי תבערה בירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן