חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזון יבש לכלבים

קרדיט תמונה FREEPIK

אם יש לכם כלב בבית, אתם בטח יודעים שבכל שעה נתונה הוא ישמח לקבל מנת אוכל או לנשנש חטיפים לכלב טעימים ומשביעים. למרות שהם היו שמחים לאכול סביב השעון, כלבים צריכים לאכול בזמנים ייעודים, אך אין זה אומר שהם יהיו מוגבלים מבחינה תזונתית. מזון יבש לכלבים שעשוי מרכיבים איכותיים ובאופן מבוקר יבטיח שהכלב שלכם לא רק ייהנה מהמטעמים שלו, אלא גם יקבל את כל הרכיבים התזונתיים שהוא צריך.

מזון יבש לכלבים לאורך השנים

מזון יבש לכלבים עבר לא מעט שינויים במהלך השנים. בעבר, לא היה ידוע בדיוק מה כלבים צריכים כדי לשמור על תזונה מאוזנת וכיצד בדיוק מומלץ להכין אוכל עבורם. זה הוביל לכך שכלבים אכלו את האוכל המשפחתי או מזון לכלבים שלא היה מאוזן להם מבחינת רכיבי תזונה ייחודיים.

למרבה השמחה, חברות שמתמחות בייצור מזון לחיות מחמד שמו להן למטרה לדאוג לתזונה מיטבית של בעלי חיים, והן בהחלט הצליחו במשימה. כיום חברות נודעות לייצור מזון לכלבים, כמו אורבן צ'וייס, קאניס ניצ'ר, פרו פלאן, ועוד מבצעות מחקרים ענפים כדי לבחון מה כלבים צריכים בדיוק, והן מייצרות מזון איכותי לכלבים ללא תחרות עבור כלבים מכל הסוגים.

מה הכלב שלי יקבל?

מזון יבש לכלבים של חברות המתמחות בתחום מכיל כאמור את כל הרכיבים הנדרשים לתזונה יומית בריאה של כלבים. מזון מהסוג הזה מכיל חלבון איכותי מן החי שמבושל בהליכים ייחודיים ובטמפרטורות נמוכות שמבטיחות שוויטמינים ורכיבים חיוניים אחרים לא יתפרקו במהלך הבישול, כמו שקורה עם בישול בטמפרטורות גבוהות.

בנוסף, מזון יבש לכלבים שהוא איכותי מכיל תוספים חיוניים, כמו פרוביוטיקה, פרה-ביוטיקה, ויטמינים, מינרלים ורכיבים חשובים אחרים ששומרים על בריאותו של הכלב שלכם. אם זה לא מספיק, החברות הנודעות בשוק משווקות מזון יבש לכלבים המותאם לגיל הכלב – החל מגורים ועד כלבים בוגרים.

עם מזון איכותי, הכלב שלכם יוכל ליהנות מאוכל יבש ואיכותי שמותאם לצרכיו המיוחדים; כלבים עם מגבלות תזונתיות, כלבים שחולים במחלות מסוימות וכלבים עם אלרגיות יכולים ליהנות ממזון יבש, איכותי וטעים שמותאם להם במיוחד. באופן הזה כל כלב יכול לקבל את כל רכיבי התזונה הנחוצים לו, גם במקרים שבהם יש לכלבים בעיות גופניות ובעיות עיכול שונות.

אם אתם רוצים להבטיח שהכלב שלכם יקבל את מיטב המזון עבורו, חשוב שתבחרו מזון יבש לכלבים שהוא איכותי ומזין- כמו זה הזמין לכם ב"כלבו לכלב ולחתול". חברת "כלבו לחתול ולכלב" משווקת מזון איכותי ומוצרים נלווים לחיות מחמד מזה 25 שנה, ובחנויות שלהם תוכלו למצוא את מיטב המוצרים לחיות הבית שלכם. לחנות שלושה סניפים בתל אביב ובחולון, ועבור אלו שלא גרים בגוש דן – תוכלו ליהנות משירות משלוחים מהיר לכל הארץ באמצעות הזמנה באתר של כלבו לכלב ולחתול.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן