חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם רצוי או שמא לאו לבחור טבעות אירוסין מאבני חן?

קרדיט תמונה FREEPIK

מגיע רגע מסוים ומאוד משמעותי בחיים שלכם, שאתם מוצאים את עצמכם מוכנים בכל רמ"ח האיברים שלכם להתחייב להקדיש את חייכם מעתה והלאה לאהבה, להערכה ולהוקרה של הנפש התאומה שלכם, ולשמור אותה לעד לצדכם. החלטה זו כרוכה, מן הסתם, במחווה של הצעת נישואין, שאמורה להתלוות אליה מענק של טבעות אירוסין. בעוד שבעבר נטו לרכוש טבעת נישואין שמתהדרת בנוכחות של יהלומים, כיום יותר ויותר נוטים לבחור בטבעות אירוסין עם אבני חן.

מה מאפיין טבעות אירוסין מאבני חן?

הדבר שהכי מאפיין טבעות אירוסין מאבני חן בא לידי ביטוי בעובדה שההיצע שלהן רב ביותר, במנעד מרובה של גוונים וסוגים על כל הספקטרום. ידוע כי הנטייה הטבעית של המין הגברי לרכוש לאהובת לבן טבעת אירוסין שמנצנצת ביהלום זוהר ויוקרתי, אך כיום יותר ויותר מהם נוטים להטות את הכף לטובת רכישת טבעת אירוסין מאבני חן כתחליף אולטימטיבי שאת יתרונותיו הנשגבים נציג לפניכם בהמשך המאמר. כאשר מתבצעת קניית טבעת אירוסין מאבני חן מתוך חשיבה מושכלת, ניתן להביע את האמירה האישית ואת הערכה הכנה שלכם לבת הזוג שלכם ביתר שאת.

מה הם דרכי התחזוקה והטיפול הנדרשים בטבעות אירוסין מאבני חן?

באופן טבעי, כאשר רוכשים טבעות אירוסין מאבני חן, בדיוק כשם שרוכשים כל תכשיט יוקרתי, יש להקפיד על ביצוע טיפולים ותחזוקה תמידיים, לרבות תיקונים או לחלופין ניקיונות. ידוע כי טבעת אירוסין מאבני חן לא חזקה באותה מידה כמו למשל טבעת נישואין מיהלום, וחרף העובדה כי טבעת נישואין מאבני חן כגון ספיר או אודם נחשבות כעמידות, עדיין נודעת להן רגישות מסוימת להיווצרות של סדק או של שריטה. כאשר רוכשים טבעת אירוסין מאבני חן כגון פנינה, צריך להיות מודעים לכך שמדובר באבני חן שבריריות בפרט.

מדוע כדאי לרכוש טבעות אירוסין מאבני חן?

לפעמים הרבה יותר כדאי לרכוש טבעות אירוסין מאבני חן לעומת טבעת אירוסין מיהלומים, בשל כך שהן אינדיבידואליות לרוח השעה, קיימות במנעד רב של אפשרויות ובהחלט מחדירות חיות בצבעים הבולטים שלהן, רק תדעו שיש להתייחס אליהן ברוך ובחיבה. קיים כיום היצע נרחב של טבעות האירוסין מאבני חן אשר דירגו אותו במקום גבוה בסולם הקשיות, כמו למשל – טבעת אירוסין מאבני חן אודם או ספיר, מה שלמעשה מאפשר לענוד אותן כל יום. מאידך, ניתן לבחור בטבעות אירוסין מאבני חן בדירוג נמוך יותר, כמו לדוגמה – טופז, אמרלד או מורגניט, וכיוצא בזאת, הכל תלוי בדרישות שלכם. ברור מאליו כי יש ללטש את טבעת האירוסין מאבני החן מדי מספר שנים, על ידי תכשיטן מקצועי, על מנת שטבעות האירוסין מאבני החן ימשיכו להפיץ את זוהרן ולשמור על האותנטיות והנראות שלהן.

שיקול של עלות מול תועלת ברכישת טבעות אירוסין מאבני חן –

מי שמעוניין לרכוש טבעות אירוסין מאבני חן צריך להיות מונע מכיוון שהן מתאימות לטעם האישי ולסטייל של אהובתו הנבחרת, וממש אין לקחת בחשבון את אלמנט ההשקעה. ידוע לכל כי טבעת אירוסין מאבני חן מתומחרת פחות מטבעת אירוסין מיהלום, אבל בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה קיצונית בעלויות של טבעת אירוסין מאבני חן ספציפיות, הנחשבות כאיכותיות וכיוקרתיות. כאשר מנסים לחשב את השיקול של עלות מול תועלת שיש ברכישה של טבעת אירוסין מאבני חן ברור כי במידה ומקפידים על תחזוקה וניקיון קבועים שלהן, הערך שלהם נשמר למשך שנים רבות, אבל בשום אופן לא ניתן לאפיין אותן כתכשיטים שמהווים מקור של השקעה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן