חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכונת רביץ: סגן ראש עיריית ירושלים הרב יוסי דייטש קבע מזוזה בפרויקט אורנים, של קבוצת בית ירושלמי

באירוע רב רושם נחנך בסוף השבוע משרד מכירות המפואר של פרויקט 'אורנים' בשכונת רביץ. האירוע התקיים במעמד סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק שפ"ע הרב יוסי דייטש, אישי ציבור וצוות הפרויקט.

מתחם המכירות המרווח, נמצא במרכז השכונה, ברחוב הרב רביץ, העורק הראשי של השכונה החדשה, הקרוי על שמו של יו"ר דגל התורה לשעבר חבר הכנסת הרב אברהם רביץ ז"ל.

שכונת רביץ החדשה, גולת הכותרת של נווה יעקב בירושלים נמצאת בתנופת התפתחות חסרת תקדים. בשנים האחרונות אוכלסו מאות יח"ד בשכונה, וכעת משווק פרויקט 'אורנים' הממוקם על פארק רחב ידיים, בקירבה למוסדות ציבור וגני ילדים. תושבי הפרויקט ייהנו מתחבורה ציבורית זמינה, ומנגישות גבוהה לרכבת הקלה.

מתחם 'אורנים' יכלול 112 יחידות דיור יוקרתיות, בהם דירות לזוגות צעירים בנות 3-4 חדרים, וכן דירות למשפרי דיור רחבות ידיים. הפרויקט יבנה בעיצוב מרשים וסטנדרט יוקרתי, כאשר כל דירה בפרויקט תהיה מאובזרת במפרט עשיר במיוחד ובתכנון אופטימלי.

הרב יוסי דייטש אשר כובד בקביעת מזוזה נשא דברים באירוע, בדבריו אמר הזכיר כי: "הביקוש למגורים בשכונות החרדיות של ירושלים רק הולך ועולה. מצוקת הדיור בירושלים היא לא רק סיסמא, אלא מציאות שאנחנו מתמודדים איתה יום יום וחושבים על פתרונות איכותיים לטובת המגזר החרדי.

בזכות היזמות והפעילות המקצועית של קבוצת 'בית ירושלמי', אנחנו יכולים לתת עוד מענה למצוקת הדיור עם בניה איכותית בסטנדרטים הכי גבוהים. המיקום של פרויקט אורנים היוקרתי של 'בית ירושלמי' בטבורה של שכונת רביץ, מתאימה מאוד לזכרו של ח"כ הפעיל שהיה שר שיכון ופעיל מאוד בתחום פתרונות הדיור לציבור החרדי בירושלים ובכל הארץ".

צילום: יח"צ
רבה של ירושלים הגר"ש עמאר חנך את מרפאת השבת החדשה בעיר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן