חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירות 2021 – נבחרת האולסטארז בספארי

כמו בכל מערכת בחירות אמתית, גם הספארי ברמת גן גייס בפעם הרביעית נבחרת מתמודדים משובחת ורצינית, כזו שצלחה מערכות בחירות משמעותיות בחייה.

הפרווה הוברשה, הנוצות מורקו והמסרים חודדו- הגיע הזמן להכריע, והפעם באמת, מי הוא מנהיג הספארי. היכונו לעונת האולסטארז!

לאחר שניצח בשתי מערכות של 2019 ולא נבחר בבחירות 2020, כורש הנמר מגיע שוב לשאוג את שאגתו ולטרוף את הקלפים, הוא חותר למנהיגות נקייה מצמחוניים שפוגעים בצמיחה וכנמר פרסי מאמין שיפתור כל משבר מול איראן.

אליו מצטרף מנצח סבב הבחירות של שנת 2013, מי אם לא לוקאס הגורילה- אמנם לא מתאמן בקראטה אבל מצויד ב- 250 קילוגרם של שרירים איתם תמיד יעדיף לפתור סכסוכים בדרך של שלום.

עוד מועמדות בולטות במיוחד הן סוקי וצ'יפצ'יקוני, זוג הפינגוויניות שנלחמו בגאווה על הנהגת הספארי ואף ניצחו בבחירות 2015. לאחר הקדנציה החליטו להתפצל כל אחת למחילתה אך בבחירות 2021 החליטו לחזור למקור ולומר שהחיים הם לא רק שחור ולבן.

השתיים מקפידות לדבר בלשון נקבה ומובילות את ניקיון החופים. הן מאמינות באהבה על כל גווניה מכל הזוויגים ומכל המינים.

זוג נוסף מעוטר בנוצות הוא טים ותמי הקזוארים הקזוארים שלאחר ניצחון מוחץ בבחירות 2020 ופרישתו של טם, החליטו לגייס את תמי, להביא קול נשי חזק וברור שקורא: "קסדה.טופר.מגדר." מנהיגות שלא תעוף על עצמה.

ואחרון זוחל בגאווה, יו"ר האופוזיציה שאול כוח הקומודו שמשדר בעיקר חמימות ואומר שמה שלא הולך בכוח, הולך בעוד יותר כוח.

החל ממחר, ה-19.3.21 ועד יום הבחירות המבקרים ייהנו בספארי מפעילויות הדרכה ברחבי גן החיות ויוכלו להצביע בבחירות להנהגת הספארי! קטנים כגדולים יוכלו להגיע ולהשפיע!

הפעילות תהיה מלווה בהסברים מרתקים וגם ב-"מבדרי ריחוק" שחקנים שמצד אחד יסייעו לאכוף את הוראות התו הסגול וגם יוסיפו עוד מידע ואווירת הפנינג.

החל מ-21.3.21 שעות הפעילות של הספארי יתארכו עד השעה 20:00 וניתן יהיה לסייר בין שבילי גן החיות וליהנות מתאורה עדינה ומיוחדת ולפגוש גם את בעלי החיים ולצפות בפעילות הלילה שלהם.

לפני ההגעה לספארי חובה לשריין מקום מראש באתר הספארי.

צילום: יח"צ ספארי
צילום: יח"צ ספארי
צילום: יח"צ ספארי
צילום: יח"צ ספארי
מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק פרופ' עופר מרין: הטיפול בקהילה כמו ביד שרה סייע להורדת התמותה מהקורונה בארץ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן