Search
Close this search box.

סדרת מעצרים מואצת: 4 "רצדיוויסטים" נתפסו בירושלים ב-48 שעות

המשטרה נאבקת בנהגים מסכנים: 4 "רצדיוויסטים" נתפסו בירושלים ב-48 שעות

בתוך פחות מ-48 שעות, עצרו שוטרי התנועה בירושלים ארבעה נהגים "רצדיוויסטים", ביניהם נהג שלא הוציא רישיון נהיגה וזאת הפעם התשיעית שנתפס. שלושה מהנהגים התחזו לאחר כשעצרו אותם השוטרים לבדיקה. נגד נהגים אלו החל הליך דין תעבורתי מהיר.

שוטרי מחוז ירושלים ממשיכים בפעילות אכיפה נחושה וממוקדת נגד נהגים המתעלמים מהחלטת בימ"ש בעניינם או נוהגים ברכב על אף שלא הוציאו רישיון נהיגה כחוק מימיהם, ובכך מסכנים את משתמשי הדרך.

במהלך היומיים האחרונים, בפעילות ממוקדת של בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, נתפסו והועברו לחקירה 4 נהגים כאלו.

נהגים מסוכנים נתפסו על חם: התחזו לאחרים כדי להתחמק מהמשטרה

בתאריך 28.5 לפנות בוקר, הגיע נהג תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, ברכב אל מעבר קלנדיה ונבדק במקום על ידי הכוחות שפעלו במעבר. על פי החשד, הנהג התחזה לאדם אחר במטרה לחמוק מהדין וזאת בשל העובדה כי רישיונו נפסל וזאת הפעם הרביעית שבה נתפס.

נהיגתו של הנהג החשוד הופסקה, והוא זומן לחקירה בחשד לעבירות של נהיגה בפסילה, נהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף וללא ביטוח, התחזות לאדם אחר ועוד. בסיום חקירתו נשלח למעצר בית שבמהלכו צפוי נגדו כתב האישום.

במקרה אחר, במהלך פעילות בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים בתחילת השבוע, נעצר רכב בו נהג תושב עין נקובא בשנות ה-30 לחייו, בסמוך למחלף חמד. בדיקתו של הנהג שניסה להתל בבלשים והתחזה לאדם אחר, העלתה כי מדובר בנהג שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, וזאת הפעם התשיעית בה נתפס.

הנהג החשוד נעצר והועבר לחקירה ביחידת התנועה המחוזית ובסיומה נכלא. אמש, הובא החשוד בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו במספר ימים לטובת השלמת החקירה והגשתו של כתב אישום בימים הקרובים ע״י יחידת תביעות תעבורה מחוז ירושלים.

במקרה נוסף, אמש בשעות הצהריים נעצר על ידי שוטרי התנועה בירושלים רכב ובו נהג אדם שניסה אף הוא להתחזות לאחר. בדיקה מעמיקה העלתה כי הנהג נוהג על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, וזאת הפעם הרביעית בה נתפס. כמו כן קיימת נגדו פסילה שהושתה על ידי בימ"ש. החשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-40 לחייו, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה. במהלך היום יובא בפני בימ"ש לדיון בעניינו.

רס"מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, ציין:

"נהגים אלו הנתפסים ונעצרים, מסכנים את הציבור משתמשי הדרך במעשיהם, נוהגים בניגוד לחוק והחלטות שיפוטיות שהתקבלו בעניינם. גם בעת מעצרם בעת נהיגה על ידי השוטרים, מנסים חשודים אלו להתל ולהכשיל את אנשי החוק, תוך ניסיונות התחזות לאחרים, בחלק מהמקרים לקרובי משפחתם. במקרים אלו, אנחנו פועלים עם התביעה המשטרתית למיצוי הדין, ובתוך פרק זמן קצר לאחר השלמת חקירתם, מוגשים נגדם כתבי האישום בהתאם למעשיהם. נמשיך לפעול לשמירת ביטחונו ושלומו של הציבור בכלל, ומשתמשי הדרך בפרט״.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן