Search
Close this search box.

חרפה: הפקליטות לא מאשרת למשטרה לחקור את ד"ר אבו עומר מירושלים

אחד הפוסטים האהובים ע"י ד"ר אבו עומר. החומר הועבר לפרקליטות אולם שם בחרו שלא לאשר פתיחת חקירה.

אוהד נלהב של פיגועים והתעללות ביהודים: ד"ר אבו עומר מירושלים לא נעצר

הדים רבים גררה פרשת הרופא מירושלים שמועסק במרכז הרפואי ברזילי אשקלון כסטאז'ר לאחר שעבר את בחינות משרד הבריאות.

ד"ר אבו עומר, תושב ירושלים, החל מהיום הראשון של הטבח הנוראי בעוטף עזה במתן סימוני 'אהבתי' לפוסטים המהללים את המחבלים, מציגים התעללות במשפחות יהודיות בעוטף עזה, רצח אכזרי של יהודים ופגיעה קשה בטנקים וחיילים ועדיין המשיך לעבוד כרופא.

חבריו לעבודה, יהודים ושאינם יהודים גילו את האהדה שלו בפוסטים הקשים והמזעזעים והחלו לעקוב אחרי פוסטים נוספים אותם הוא אוהד.

לאחר ברירה מתוך כל הפוסטים, הם תיעדו למעלה מ30 פוסטים שזכו לסימוני אהבתי מד"ר אבו עומר, והעבירו אותם למערכת שפנתה כמובן להנהלת המרכז הרפואי ברזילי אשקלון.

הנציבות נחשפה וקבעה: השעייה מיידית מהתפקיד

למרות פניית המערכת להנהלת המרכז הרפואי ברזילי, שם בחרו לגרור רגליים ורק למחרת פנו לנציבות שירות המדינה, שם הזדעזעו מהפוסטים אותם אהב הד"ר הצעיר והורו להשעותו מתפקיד מיידית.

נזכיר שלמרכז הרפואי ברזילי אשקלון הגיעו מתחילת המלחמה פצועים רבים, חיילים ואזרחים והצוות הרפואי במקום אמור היה לטפל בהם.

בעקבות מגוריו של אבו עומר, הוחלט להעביר את התיק למשטרת מחוז ירושלים, שם כבר היו מוכנים לפתיחה בחקירה, אולם פרקליטות המדינה הודיעה היום רשמית כי אין בכוונתה לאשר את חקירת הרופא.

אחד הפוסטים האהובים ע"י ד"ר אבו עומר. החומר הועבר לפרקליטות אולם שם בחרו שלא לאשר פתיחת חקירה.
אחד הפוסטים האהובים ע"י ד"ר אבו עומר. החומר הועבר לפרקליטות אולם שם בחרו שלא לאשר פתיחת חקירה.

זה חופש הביטוי???

בפרקליטות ניתלו בהחלטה שלהם בפסק דין שניתן לגבי דיון הנוגע לתיק לשון הרע במקומון בגבעתיים ובו הוחלט שלסמן לייק לא מהווה בסיס, אולם עם כל הכבוד למקומון בגבעתיים, במקרה הנ"ל עסקינן באהדה לטרור נגד יהודים ולא מובן מדוע הפרקליטות מעדיפים את חופש הביטוי על ביטחון התושבים ומונעים מהמשטרה לפתוח בחקירה.

למרות שהתגובה של הפרקליטות למעשה באה להגן על ההחלטה שלא לפתוח בחקירה ומביאה מניפולציות בזמן בו החיילים שלנו נלחמים בעזה ונמצאים בכוננות בכל הגזרות, נביא אותה כלשונה, הנה התגובה, לא נגענו:

" נוכח קביעתו הברורה של בית המשפט העליון, נקבעה המדיניות, אשר ידועה היטב לכלל רשויות אכיפת החוק ובכלל זאת למשטרת ישראל, לפיה אין לפתוח בחקירה בגין סימון ״לייק״.

עוד פוסט אהוב על ד"ר אבו עומר. חופש הביטוי???
עוד פוסט אהוב על ד"ר אבו עומר. חופש הביטוי???

נזכיר, כי בעקבות מצב החירום בו נתונה המדינה ניתן למשטרת ישראל אישור לפתוח עצמאית בחקירה כשמדובר במקרי הסתה מובהקים. על אף האמור, בחרה המשטרה מטעמיה שלא לפתוח בחקירה, אלא להביא את הדברים לבחינת הפרקליטות.

לאחר בחינה נמצא כי המקרה אינו עומד בלשון החוק, שבין היתר דורש אלמנטים של פומביות ופרסום, ומשכך אינו מאפשר פתיחה בחקירה.

יובהר כי החלטת הפרקליטות המנומקת, הועברה למשטרה אשר קיבלה את הדברים ולא ביקשה לערער עליהם.
למעלה מן הצורך יוזכר כי ככל שמדובר בעובד ציבור, הרי שקיימים אמצעים מנהלים ומשמעתיים אשר ניתן לנקוט נגד העובד, אולם עניין זה, נתון לשיקול דעתם של הגופים הרלבנטיים״.

גורמים המעורים בפרטים מסרו לנו שבמשטרת ישראל לא מתכוונים לוותר וכך גם בנציבות שירות המדינה, לאור חומרת הדברים שהתגלו בפוסטים אותם אוהב הרופא וייתכן שבשבוע הבא יהיו התפתחויות חדשות בפרשה.

הצוות הרפואי בהלם: תראו מה אוהב ד"ר אבו עומר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן