חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פה זה ארץ ישראל ג'עבה פה זה מדינת היהודים… – הלכה הת.ז. הכחולה

ביי ביי ת.ז. כחולה - פעילי הטרור ייפרדו מהאזרחות הישראלית. צילום: דוברות משטרת ישראל

מחוז ירושלים במשטרה בהישג נוסף: שלילת תושבות לשני פעילי טרור

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן: ״צעד חשוב נגד הטרור ופעילי טרור משמעותיים באשר הם״

בסיום הליך שהובילו בתקופה האחרונה מחוז ירושלים במשטרה עם גופי הביטחון וגורמים נוספים, שר הפנים משה ארבל, הודיע הבוקר כי בכוונתו לפעול לשלילת מעמדם של מחבלי חמאס מאגד ג'עבה ורשיד רשק, בגין ביצוע פעולות לקידום ותמיכה בטרור נגד ישראל במסגרת חברותם בארגון הטרור חמאס ושבאב אלאקצא.

מאג׳ד ג׳עבה, תושב העיר העתיקה בירושלים, נעצר לחקירה ע״י היחידה המרכזית במחוז ירושלים ונשלח למעצר מנהלי בצו בחודש שעבר, זאת מספר ימים לאחר תחילת המלחמה.

במסגרת חברותו בארגון הטרור, פעל בין השאר לגיוס פעילים, ארגון והשתתפות בפעולות פומביות רבות המביעות תמיכה בחמאס וכן העברת כספים למשפחות מחבלי הארגון.

ג'עבה לא לבד, מחבל נוסף ייפרד ממדינת ישראל

רשיד רשק, תושב מזרח ירושלים ביצע עוד כשהיה קטין פיגוע דקירה של אזרח ישראלי בעיר העתיקה בירושלים.

בשנה שעברה הוא נעצר לחקירה בימ״ר ירושלים והואשם בגין השתתפות בפעילות אלימה בהר הבית, הקמת חוליה צבאית יחד עם פעילי חמאס נוספים שמטרתה לבצע פיגועים בישראלים וחטיפת חיילים, וקידום פעילות לביצוע הפרות סדר כנגד כוחות הביטחון.

בעקבות ההישגים של המשטרה: שר הפנים מבטל למחבלים את התושבות

שר הפנים מסר היום דרך שב״ס למחבלי החמאס הודעה רשמית כי בכוונתו בתוך 14 יום להפעיל את סמכותו על פי סעיף 11א לחוק הכניסה לישראל, שעניינו שלילת תושבות בשל הפרת אמונים למדינת בישראל.

מפקד מחוז ירושלים התייחס לנושא בהערכת מצב שקיים הערב ואמר: ״המאבק בטרור אינו נגמר בנטרול או מעצר מחבלים ופעילי טרור. הפעולות המשלימות של הריסות בתי מחבלים, מעצר מעורבים וכעת שלילת התושבות – משקפים את מחיר ההפסד בהשתייכות לחמאס וביצוע פעילות טרור.

מדובר בעצורים של מחוז ירושלים, ומדובר בצעד חשוב נגד הטרור ופעילי טרור משמעותיים באשר הם. צעד זה חשוב להרתעה נגד כל אזרח או תושב ישראלי שגם זכות בסיסית זו תשלל ממנו במידה ויבחר בטרור כדרך חיים״.

ביי ביי ת.ז. כחולה - פעילי הטרור ייפרדו מהאזרחות הישראלית. צילום: דוברות משטרת ישראל
ביי ביי ת.ז. כחולה – פעילי הטרור ייפרדו מהאזרחות הישראלית. צילום: דוברות משטרת ישראל

יורקים לבאר: עובד תחזוקה במרכז רפואי מוכר נעצר לאחר שהסית לטרור 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן