Search
Close this search box.

תקפצו לבקר? חיימיקו, מלך הפריקסה של ישראל נוחת בשוק מחנה יהודה

בוריקסה משולב, פריקסה שקשוקה ופריקסה שוקולד – חיימיקו, מלך הפריקסה של ישראל נוחת בשוק מחנה יהודה

בשלהי שנת 2012 בעלי חברת ההובלות דאז חיים רופא (חיימיקו) לחץ על אביו, ששימש כנהג משאית, שיסיים את עבודתו הקשה והאינטנסיבית וייצר לפנסיה, אך אביו השיב לו כי העבודה חשובה לו ואין לו רצון לשבת בחוסר מעש, בתגובה ועל מנת להאיץ בו לסיים את עבודתו, החליט חיימיקו לפתוח בהוד השרון עבור הוריו שולה ויוסי, דוכן אוכל קטן למכירת פריקסה כדי שיעבדו כמה שעות ביום, הוא רצה לקרוא לו ״הפריקסה של אמא״, כמחווה עבורה, אך היא ואביו של חיימקו התעקשו שיקרא לו ״חיימיקו״.

לאחר תקופה קצרה שהעסק עבד, הבין חיימיקו שהתוכנית לפתוח מקום קטן ובוטיקי שייתן שקט להוריו, לא תצלח וזאת מפני שהמקום הפך לאתר עלייה לרגל. תוך זמן קצר גמלה בליבו ההחלטה לסיים את עבודתו בעיסוקו הקודם ולהצטרף לניהול העסק המשפחתי המוצלח, שכעת, עם פתיחת הסניף בשוק מחנה יהודה, מונה שישה סניפים.

הסניף החדש בשוק מחנה יהודה יכיל את כל המנות המיוחדות, הידועות, המשובחות שנעשות בעבודת יד: פריקסה טוניסאי, בוריקסה, בוריקסה משולב, פריקסה שקשוקה, בוריקסה שקשוקה, באגט טוניסאי, באגט שקשוקה, שקשוקה במחבת, סלט טוניסאי, בוריקה ביצה/תפו“א ובוריקה משולב. במנות של חיימיקו כמעט ואין שמן.

צילום: פרטי

בגזרת הקינוחים: בוריקסה בננה לוטי, פריקסה שוקולד ומלבי שמנת/פרווה.

חיים רופא (חיימיקו) מסר: ״אנו מתרגשים מפתיחת הסניף בשוק מחנה יהודה. ראינו חשיבות גדולה לפעול במקום שהוא עוגן קולינרי הנחשב לאחד השווקים המובילים בעולם. רבים מלקוחותינו הם ירושלמים שפוקדים את הסניפים השונים ברחבי הארץ, וכעת הדרך שלהם לטעם המשובח שלנו, התקצרה.״

שעות פעילות: א׳-ג׳: 08:00-23:00, ד׳-ה׳: 08:00-00:00, ו׳: 08:00 ועד שעתיים לפני כניסת השבת, מוצ״ש: שעה לאחר צאת שבת ועד 02:00 בלילה

כתובת: רח׳ האגוז 6, שוק מחנה יהודה, ירושלים (צמוד לאיש האתרוגים)
כשרות: בד״צ בית יוסף, קיים שירות משלוחים
טלפון: 02-6406999.

גבר בן 40 תקף את אשתו וילדיו ונעצר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן